כדורסל: ראשל"צ גברה על נהריה



אחרי שרשמה ניצחון אחד בשמונת המשחקים האחרונים, גברה החבורה של דרוקר על זו של אלפסי וסיימה את הסיבוב השני עם טעם מתוק. 25 נק' לליונס.

הרגע לו מכבי ראשון לציון ייחלה, הגיע סוף כל סוף. הכתומים, שבזירה האירופית מציגים יכולת נהדרת, הביאו את הווינריות גם לזירה המקומית ויצאו מהמומנטום השלילי שפקד אותם עם 85:93 ביתי על עירוני נהריה במסגרת המחזור ה-22 בליגת ווינר סל.

הרבע הראשון היה צמוד כבר מהפתיחה ואף אחת מהקבוצות לא הצליחה לייצר שליטה של ממש. שון דוסון הציג יכולת גבוהה בצד הכתום, אך גם קמרון קלארק היה בשיאו ובסיומן של 10 הדקות הראשונות, 24:24. גם ברבע השני לא הייתה עדיפות ברורה למי מהקבוצות ורק בזכות מלחמה גדולה של השחקנים בכתום בדקות האחרונות לקראת ההפסקה, הצליחה המארחת לקחת את היתרון וסיימה את המחצית הראשונה עם 39:43.

שחקניו של אריק אלפסי לא טרחו להופיע לרבע השלישי והכתומים ניצלו זאת כדי לרוץ בכל הזדמנות והגדילו את ההפרש משמעותית ככל שחלפו הדקות. דוסון ומארק ליונס השתלטו על המשחק לחלוטין ופירקו את ההגנה הסגולה. 10 דקות לסיום, הוליכה החבורה של דרוקר 55:74. ברבע האחרון הצליחה הקבוצה של אלפסי להשיב מלחמה ועצרה את ראשל"צ כמעט לחלוטין מבחינה התקפית, אך זה לא הספיק לה ובסיום החבורה בכתום רשמה 85:93 מרשים.

השחקנים בכתום לא שלטו במשחק באופן ממשי, אך הקליעות שלהם היו מדויקות למדי ובאחוזים גבוהים. שחקניו של דרוקר קלעו ב-67% ל-2 לעומת 57% של שחקני נהריה וב-45% מהשלוש לעומת 35%. שון דוסון, שבמחזור הקודם המטיר 25 נקודות על ראשה של מכבי אשדוד/באר טוביה, סיים עוד משחק מצוין עם 24 נקודות. מארק ליונס סיים עוד משחק נהדר עם 25 נקודות משלו. בצד המפסיד, ריצ'ארד האוול השווה את השיא העונתי שלו עם 27 נקודות.

אחרי שסבלה ממונטום שלילי של ניצחון אחד בלבד בשמונת המשחקים האחרונים, רשמה הקבוצה של שרון דרוקר ניצחון שני העונה על הקבוצה בסגול ושיפרה את מאזנה ל-10:11. ניצחון במשחק ההשלמה מול מכבי חיפה מהמחזור ה-21 ביום שלישי הקרוב, יוכל להקפיץ את הכתומים לרביעייה הראשונה. הקבוצה של אלפסי מנגד, רשמה הפסד שני בשלושת המחזורים האחרונים, ירדה למאזן 10:12 ותיפרד ככל הנראה מהמקום הרביעי עד שיושלם המחזור.

קלעו למכבי ראשון לציון: מארק ליונס 25 נקודות, שון דוסון 24 נקודות, דריל מונרו 14 נקודות -12 כדורים חוזרים, טוני יאנגר 8 נקודות, ניצן חנוכי ואבי בן שימול 7 נקודות כל אחד, קווין פאלמר וכריס רייט 4 נקודות כל אחד.

קלעו לעירוני נהריה: ריצ'ארד האוול 27 נקודות, גילברט בראון 20 נקודות, קמרון קלארק 15 נקודות, מייקל אומה 6 נקודות, ערן אסנטי וניב ברקוביץ' (10 אסיסטים) 5 נקודות כל אחד, עודד ברנדווין 3 נקודות, אוריה קוקיה ואנתוני פישר 2 נקודות כל אחד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה