כדורגל: הפועל ראשון הפסידה לרמת השרון



ראשוניה הגיעה למשחק אחרי עוד תצוגה משכנעת בשבוע שעבר באשקלון (2:3), בתקווה לייצר מומנטום חיובי ולהשלים ניצחון שני רצוף והפעם בבית נגד קבוצתו של ליאור ראדה, המחזיקה בתואר ההתקפה החזקה בליגה.

תחת גשם שוטף נפגשו אמש קבוצתו של אופיר חיים ועירוני ניר רמה"ש למשחק צמרת במסגרת המחזור העשירי בליגה הלאומית.

ראשוניה הגיעה למשחק אחרי עוד תצוגה משכנעת בשבוע שעבר באשקלון (2:3), בתקווה לייצר מומנטום חיובי ולהשלים ניצחון שני רצוף והפעם בבית נגד קבוצתו של ליאור ראדה, המחזיקה בתואר ההתקפה החזקה בליגה.

המשחק נפתח בקצב מצויין, הגשם והכדור הרטוב תרמו כמובן למהירותו וכבר בדקה הראשונה בועט רועי יאיר המקומי לעבר שערה של רמה"ש, אך הכדור טס אל מעל השער.

בדקה השמינית ראשון זוכה בכדור חופשי אלכסונית מצד שמאל ואת הכדור מגביהה תומר ששונקר היישר לרגליו של מלך שערי הליגה, יעקב בריהון, שנותר לא מכוסה, והאחרון באלגנטיות בועט מדוייק לפינה של השוער, 0:1 למקומיים.

איזי שירצקי שנמצא ביציע והגיע כדי לראות את בריהון, ודאי מרוצה.

בדקה ה 15 רמה"ש חוזרת למשחק, הכדור מגיע לבן בן יאיר האורח שמ 16 מטר מניף את רגל שמאל ובועט חזק לשער, הכדור מקפץ פעם אחת על הדשא הרטוב וטס לרשת, לאלמדון אין שום סיכוי 1:1.

המשחק מקבל קצב מצויין והפעם זו תורה של ראשון, עדן שרם מקבל כדור מצויין מגל לוי לאחד על אחד מול השוער האורח, אך בועט חלש לידיו של השוער, החמצה ענקית.
 
בדקה ה 27, מגיע תורה של רמה"ש להחמיץ. רובי דבורה (טוב) חורש את אגף שמאל ומבשל נהדר לדניאל הבר שמחמיץ מול שער ריק!

בדקה ה 29 הפעם זהו דבורה בעצמו שבוחן את אלמדון ובועט מקצה הרחבה, אלמדון מציל מצויין עם קצות האצבעות ומשאיר את התוצאה בעינה.

בדקה ה 38 המהפך הושלם. בעיטה חופשית לרמה"ש, אלמדון הודף לא טוב את הכדור החלקלק שמגיע לרגליו של דבורה שמבשל בקלות לדניאל הבר שמפה כבר לא מחמיץ ומגלגל לרשת, 2:1.

הקבוצות יורדות להפסקה כאשר התוצאה היא 2:1 לאורחים.

עם פתיחת המחצית השנייה עורך ראדה חילוף ומכניס את עידו דוידוב הקשר במקומו של דניאל הבר, חלוץ, במטרה לחזק את מרכז המגרש של קבוצתו.

המשחק מתנהל תחת גשם שוטף שמקשה על השחקנים לפתח מהלכים וראשוניה היא זו ששולטת ורמה"ש בעיקר מתגוננת, כאשר ראדה עורך עוד חילוף הגנתי ומכניס את גיא משפטי הבלם במקומו של בן בן יאיר שהיה מצויין, במטרה לשמור על התוצאה.

אופיר חיים מכניס את מיכאל זנדברג במקומו של שלומי אביסדריס ואת אופיר חמו במקומו של רועי יאיר וראשון ממשיכה לנסות לפרוץ את ההגנה החזקה של רמה"ש, אך ללא כל הצלחה.

בתוספת הזמן, אחרי לחץ כבד של ראשון, רמה"ש יוצאת למתפרצת שבסיומה מגיע החלוץ הניגרי, אוזור אמיקה המכונה ״מיקי״, שנכנס מחליף במהלך המחצית השנייה, מול אלמדון שעוצר אותו אך את הריבאונד מנצל ״מיקי״ ונוגח בקלילות לשער החשוף 3:1 לאורחים.

בסיום נרשם עוד ״פרק״ ביחסים בין הקהל של ראשון, לו מגיעה מילה טובה על הנוכחות והעידוד למרות הגשם השוטף, לבין ההנהלה על רקע נוכחותו של הבוס של קריית שמונה, שירצקי, בעינינו של בריהון שאולי עתיד להימכר בינואר הקרוב.

תוצאת סיום 3:1 לרמה"ש

קרדיט לשי פוטשניק - אתר Rishonia

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה