מכבי ראשל"צ פותחת את אירופה עם ניצחון



מכבי ראנד מדיה ראשל"צ פותחת את המחזור הראשון בפיב"א יורופ קאפ עם ניצחון 81-92 על קאלב/קראמו האסטונית. 4 שחקנים בכתום קלעו בדו ספרתי שכריס רייט הוביל את קלעי הקבוצה עם 25 נקודות ו-4 כ"ח.

עוד קלעו לקבוצה: מארק ליונס 20 נקודות ו-5 אסיסטים, אבי בן שימול 17 נקודות ו-4 אסיסיטים, דריל מונרו 12 נקודות, 12 כ"ח ו-8 אסיסטים, שון דאוסון 7, עידן זלמנסון 4, טוני יאנגר 3, גולן גוט 2, ניצן חנוכי 2.

עוד מצפה לכתומים בהמשך השבוע משחק במוצ"ש מול בני הרצליה בחוץ, במסגרת המחזור ה-4 של ליגת ווינר סל, החבורה של שרון דרוקר תנסה לרשום ניצחון רביעי ברציפות בליגה בדרך למאזן 0-4.

המשחק הבא במסגרת הליגה האירופאית יתקיים ביום רביעי ה-4.11 כשהכתומים יארחו את איינסי קרסיונרקס שניצחה הערב את אקדמיה סופיה 68-75. המשחק יתקיים בשעה 19:00 וישודר בערוץ הספורט.

מאמן הקבוצה, שרון דרוקר: "סך הכול תחושה טובה שחוזרים מאירופה עם נציחון ממשחק חוץ קשה. אני חושב שלקח לנו קצת זמן ללמוד ולהכיר את הסגנון של הקבוצה השנייה. אחרי זה המשחק התפתח להיות צמוד וכשהם הובילו 5 דקות לסוף החברה שלנו עשו ריצה מצוינת בעיקר בהגנה וידעו לקחת את המשחק. ניצחון חשוב בבית קשה וזה בית שכל נקודה קובעת. הניצחון נתן לנו מקדמה וננסה לשמור עליה במחזורים הבאים. חשוב עכשיו לרדת לקרקע יש לנו חברה מקצוענים ועלינו להיות מוכנים למשחקים הבאים".

"שמחים מאוד על הניצחון, היה חשוב לנו להתחיל את הליגה האירופאית ברגל ימין", אמר אבי בן שימול שקלע 17 נקודות.  "לקח לנו קצת זמן להיכנס למשחק וכתוצאה רדפנו אחריהם, שמח שהצלחנו לעשות את המהפך בזמן ולצאת עם ניצחון. מצפה לפנינו עוד שבוע ארוך ובכלל חודש מלא משחקים וזה הזמן להתכונן להמשך. שמח שאפשר לחזור הביתה עם חיוך".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה