מכבי דלתות פנדור ראשל"צ סיכמה עם דרוקר לעונה נוספת



מכבי דלתות פנדור ראשל"צ סיכמה עם שרון דרוקר לעונה נוספת. לאחר שהוביל את הכתומים לאורך כל העונה לצמרת הטבלה ולסדרת חצי גמר הפלייאוף מול הפועל ירושלים, דרוקר סיכם עם הכתומים על הארכת החוזה לעונה נוספת. זו העונה הטובה ביותר של הקבוצה מאז שנת 2012 אז הגיעה לפיינל-פור של ליגת ווינר סל.

מכבי דלתות פנדור ראשל"צ היא קבוצתו הרביעית בליגת העל, לאחר שאימן במכבי רעננה, הפועל גליל עליון והפועל ירושלים. דרוקר החל את קריירת האימון כעוזרו של אריק שיבק במכבי רעננה ובעונת 99/00 מונה למאמן הראשי של הקבוצה איתה המשיך לעוד שתי עונות והגיע עד לגמר הפלייאוף. לאחר מכן עבר לעונה לגליל עליון ובשנים 2003-2005 היה למאמן הפועל ירושלים, במהלכם זכה עם הקבוצה בגביע יול"ב.

לאחר הפרק בירושלים עבר לאמן מספר קבוצות באירופה ביניהן, אוראל גרייט הרוסית (זכייה ביורוצ'לג), ריטאס וילנה הליטאית, אוסטנד הבלגית (אליפות וגביע) ובאריס סלוניקי. עם חזרתו לארץ שימש עוזר מאמן במכבי ת"א תחת פיני גרשון, לאחר מכן חזר להפועל ירושלים כמאמן ראשי ובעונת 13/14 אימן את גלבוע/גליל. כמו כן אימן את נבחרת העתודה איתה העפיל לדרג א' יחד עם שחקן הבית של המועדון, שון דאוסן ובקיץ שעבר הוביל את הנבחרת למקום השביעי באירופה.

שרון דרוקר: "אני מאוד שמח להישאר במועדון כמו מכבי דלתות פנדור ראשון לציון, היה לנו חיבור טוב מההתחלה ואני חושב שעשינו עונה טובה מאוד והגענו לצמרת. לפעמים קשה יותר להישאר בצמרת מאשר להגיע אליה וזו תהיה המטרה העיקרית שלנו לעונה הבאה. נוכל לעשות זאת רק אם נשאר ביחד ונעבוד בשיתוף פעולה". עוד הוסיף: "אני רוצה להגיד תודה לצוות המדהים שלי, למרות שהעונה לא נגמרה. תודה גם לפרי, לגלעד המנכ"ל וההנהלה, למשפחה שתומכת בי וכמובן לשחקנים שהם המרכז והמחויבות שלהם מעוררת הערצה".

יו"ר מועדון הכדורסל מכבי ראשל"צ, יצחק פרי: "שמח מאוד על המשך דרכו של שרון כמאמן ראשי של הקבוצה הבוגרת. שרון הגיע אחרי עונה לא קלה של המועדון והצליח לבנות קבוצה יציבה ואטרקטיבית ולהגיע עימה, נכון להיום, לחצי גמר הפלייאוף. אני מקווה שבעונה הבאה נחזק את הקבוצה בשחקנים נוספים ושמכבי ראשל"צ תחזור לתפוס את מקומה באופן קבוע בצמרת הכדורסל הישראלי".

קרדיט תמונות: עודד קרני. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה