כדורגל: דרישה לבטל את עסקת המכירה לאייל ברקוביץ'



בהפועל ראשון לציון כבר האמינו שהם יוצאים לדרך חדשה עם רכישת הקבוצה על ידי אייל ברקוביץ', עם זאת, מתברר שעסקת העברת הקבוצה לידיו בסכנה. חברי מועצת העיר, בראשות אסף דעבול, יו"ר ועדת הביקורת בעירייה, דורשים מראש העיר דב צור לבטל את העסקה באופן מיידי

בפניה לראש העיר, נכתב: "קשה לנו להשתחרר מהחשש שמא ביצעת 'מחטף' או גרוע מכך, חתמת עליו לאחר קבלת מכתבנו. חששנו קיבל תוקף כשראינו את התנאים המיטיבים באופן בולט עם הקונה ומקפחים במופגן את זכויות העירייה, ובפעם בקופה הציבורית".

במכתבו, דעבול מפרט את התהיות מההסכם שנחתם: "מדוע ברקוביץ' כבר מתנהג כבעלים ומכניס מקורבים כשההסכם טרם נכנס לתוקף? מדוע אין בטחונות להתחייבויותיו?". שאלה נוספת שעלתה היא מדוע ברקוביץ' יתחיל לשלם לעירייה רק ב-2018 ולעמותה באוגוסט 2017, בעוד שאת התמיכה העירונית הוא מתחיל לקבל כבר ממחצית 2016. בנוסף, במועצה לא קיבלו את העבודה שברקו חויב בדמי שימוש במתקני המשחק והאימונים בסך של 300 אלף ש"ח, בעוד שהבעלים הקודם, רביב ספיר, שילם סכומים גדולים פי כמה.

דעבול לא מבין גם מדוע העירייה לא שומרת לעצמה זכות וטו באשר למכירת שחקנים מהקבוצה הבוגרת ומהנוער. לבסוף, הוא שואל: "האם נערכה בדיקה אודות עברו של הקונה, כגון הרשעתו בפלילים, בגין תקיפת מאמן כדורגל הנוער של בנו? האם הוא המודל לחיקוי ל-1,500 ילדים ונערים שמשחקים בקבוצה? לאור כל זאת, נבקש ממועצת העיר לקבל החלטה המבטלת את הסכם המכירה ולערוך מכרז על מנת למקסם את התמורה מההסכם ולהטיב עם ילדי האגודה ותושבי העיר".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "נגיב על הדברים בצינורות המקובלים ולא דרך התקשורת". 
קרדיט כתבה: מערכת אתר ערוץ הספורט  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה