שון דאוסן חתם לשנתיים נוספות במכבי ראשל"צ



מועדון הכדורסל מכבי דלתות פנדור ראשל"צ שמח להודיע על הארכת החוזה של שון דאוסן, אחד השחקנים הישראליים המובילים והמבטיחים בליגה. במועדון רואים חשיבות רבה להמשכיות של דאוסן בקבוצה כשחקן מרכזי שגדל במחלקת הנוער של המועדון.

דאוסן (21, 198) הפך בשנתיים האחרונות לשם החם של הכדורסל הישראלי, בעונת הפריצה שלו אשתקד רשם ממוצעים יפים של 10.5 נקודות, 5.1 כ"ח ו-1.4 אסיסטים בממוצע למשחק, מה שזיכה אותו בתואר השחקן המשתפר של העונה.

העונה הוא שיפר את ממוצעיו בנקודות, ריבאונדים ואסיסטים וגם קולע טוב יותר מ-3 ומקו העונשין (80%), עם 12.9 נקודות ב-25 דקות בממוצע, להן מוסיף 5.6 כ"ח ו-2.1 אסיסטים למשחק. בנוסף דאוסן התברג בחמישייה הראשונה של הקלעים הישראלים המובילים בליגה, נבחר שלוש פעמים במהלך העונה לשחקן הישראלי המצטיין ובעל חלק משמעותי בהצלחת הקבוצה שנמצאת בצמרת הטבלה.

כאמור דאוסן עלה לקבוצת הבוגרים מקבוצת הנוער של המועדון, עימה זכה באליפות המדינה והוא לובש את המדים הכתומים זו העונה הרביעית ברציפות. עוד קיבל זימון לסגל נבחרת ישראל בקיץ האחרון והיה שותף לעלייה של נבחרת העתודה לדרג א' בקיץ 2012.

"הארכת החוזה של שון לשנתיים נוספות, היא הבעת אמון במערכת של מכבי ראשון לציון", אמר יו"ר מכבי ראשל"צ יצחק פרי. "הדרך שלנו לעבוד עם שחקנים צעירים ולקדמם בקבוצה הבוגרת היא אבן דרך בפילוסופיה של מכבי ראשון לציון. אנחנו נמשיך בדרך הזו ומקווים לראות בשנים הבאות עוד שחקנים שעולים ממחלקת הנוער, בולטים ומובילים את הקבוצה הבוגרת".



שון דאוסן: "אני מאוד שמח על החתימה. הגעתי למכבי ראשל"צ לפני שש שנים מאילת, מתקופה לא טובה והם הכניסו אותי למשפחה ולמעשה כל ההתפתחות שלי קרתה כאן. מכבי ראשל"צ היא בית עבורי, הם האמינו בי והיו בשבילי לאורך כל הדרך ונתנו לי הזדמנות בליגת העל שכל שחקן צעיר חולם עליו. הארכת החוזה היא הדרך שלי להראות שאני מעריך את כל מה שנעשה עבורי וביחד המטרה היא להגיע להישגים חדשים".

דאוסן התייחס גם למשחק מחר (ראשון) מול גלבוע/גליל: "מצפה לנו משחק חשוב שיכול להבטיח לנו את המקום השלישי בטבלה. גליל אומנם מקום אחרון וכבר ירדה ליגה, אבל זה בדיוק מה שמסוכן במשחקים האלה, הם באים למשחק האחרון של העונה שאין להם מה להפסיד ויבואו לטרוף את המגרש. אנחנו נצטרך לגבור על האנרגיות שלהם ולרשום ניצחון חשוב".

בתמונה: שון, ג'ו וטיילור דאוסן יחד עם יו"ר המועדון יצחק פרי ומנכ"ל המועדון גלעד זיו (קרדיט יח"צ מכבי ראשל"צ).

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה