הפועל י-ם גברה 70:79 על מכבי ראשל"צ



האדומים מהבירה רשמו מהפך ברבע השלישי בדרך לניצחון ביתי • ליאור אליהו הצטיין עם 19 נק' • בשבוע הבא: חצי גמר הגביע בארנה • פרנקו: "כל העיר מדברת רק על הגביע וזה קשה להיות הפוקוס בליגה"

המשימה של דני פרנקו הושלמה - הפועל ירושלים עברה מוקש לא קטן בדמות מכבי ראשל"צ עם לניצחון 70:79 חשוב, בעיקר למורל של הקבוצה, לפני משחקי חצי גמר הגביע באולמה הביתי.

לשרון דרוקר יש כאב ראש לא קטן. הכתומים סובלים מאי יציבות מתחילת העונה, אבל הדבר בא לידי ביטוי גם בפרקים קצרים מאוד במשחק. על כל מהלך טוב באים שלושה רעים, ולכן אין פלא שראשון לציון כבר עם הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים. מה שלא ברור הוא מדוע במצב שבו הרכז ג'רי סמית' עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, מחליפו עמית בן דוד לא זוכה ולו לדקת משחק אחת.


ירושלים פתחה את המשחק בסערה, ודונטה סמית' הצליח לתפור שלשות ראשונות אחרי 13 החטאות רצופות בששת המשחקים האחרונים. למרות ריצת 13:3 של ראשון, היא סיימה את הרבע הראשון בפיגור 15:21. הסיבה: לא פחות משבעה איבודי כדור.

הסיפור של המשחק היה 19 נק' שירושלים יצרה מהזדמנויות שניו, לעומת 2 נק' כאלו לראשון. הפועל יצרה את המומנטום החשוב במשחק דווקא בלי סמית' וג'ונס (עבירות) אבל עם הרבה אנרגיה של מקי, אליהו וגפני. ראשון נכנעה מוקדם מדי, וכבר שתי דקות לסוף הקהל הירושלמי הבהיר מה הוא רוצה בשבוע הבא: גביע, גביע, גביע!
פרנקו אמר בסוף: "לא היינו לגמרי במשחק, כי כל העיר מדברת כל השבוע רק על הגביע וזה קשה לשים את הפוקוס על עוד משחק ליגה. אני שמח שבכל הניצחונות שלנו היריבות שלנו לא עברו את ה-70 נקודות, זה אומר שאנחנו מוציאים לפועל את מה שאנחנו עובדים עליו כל השבוע".

דרוקר אמר: "קיבלנו יותר מדי סלים קלים, הרגשנו בחצי השני שקשה לנו להתמודד איתם, שיחקנו טוב ושלטנו בקצב אבל היכולת שלנו לא הספיקה. אנחנו נראה מה אפשר לעשות כדי לחזק את הקבוצה". 
קרדיט: רועי כהן "ישראל היום"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה