אובאנון נחת בארץ וחזר לסיבוב שני בראשל"צ



הגארד בן ה-31 חוזר לקדנציה שניה במכבי ראשון לציון: "יש לי זיכרונות טובים מכאן"

מכבי ראשון לציון עברה עונה לא פשוטה בשנה שעברה שכללה את הגעתו המפתיעה של צביקה שרף ומאבקים בתחתית. כדי להימנע מעונה נוספת כזו, הכתומים ומאמנם החדש שרון דרוקר עובדים בשבועות האחרונים על חיזוק הסגל לקראת פתיחת העונה. היום (שבת) נחת בנתב"ג לארי אובאנון, שחזר לקדנציה שנייה בכתום.

"אני מאוד שמח ונרגש לחזור לישראל ולמכבי ראשון. יש לי הרבה זיכרונות טובים", אמר הגארד והוסיף: "ההחלטה לחזור הייתה קלה". אובאנון נחת לראשונה בישראל ב-2009 ושיחק שתי עונות בעיר היין, עכשיו הוא מתכונן לעונתו השלישית. שלושת החלקים הנוספים בפאזל של דרוקר הם ג'קי קרמייקל, ג'רי סמית' וג'רמיס סמית', שנחתו לפניי שבועיים, וביחד הרביעיה תשלים את תמונת הזרים של ראשל"צ לעונת 2014/15

בתוך כך הכתומים ערכו ביום חמישי האחרון את ניסוי הכלים הראשון שלהם לקראת העונה כשניצחו את אליצור יבנה מהלאומית 61:103. מי שבלטו בשורות ראשון לציון הם שני הזרים החדשים, ג'קי קרמייקל וג'רמיס סמית' שקלעו 15 נקודות כל אחד. ביום שני תפגוש ראשון לציון את עירוני נהריה למשחק ראווה במסגרת גביע ווינר.

עוד קלעו לכתומים: איגור נסטרנקו 14, שון דאוסן 13 (8 ריבאונדים), ניצן חנוכי 11, גיא פרבר 10, ג'רי סמית 9, רום קורנליוס 8, טוני יאנגר 4, ועמית בן דוד 4.
קרדיט צילום: (אתר מכבי ראשון)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה