נסגרה ההרשמה למרכז הספורט החדש במערב



החברה העירונית הודיעה כי זמנית לא ניתן להירשם למרכז לאחר שנרשמו כ-6000 מנויים- הקיבולת המקסימלית המאפשרת גם מרווח ושירות למנויים * מרכז הספורט המשתרע על שטח של כ-20 דונם נחנך לפני כחודשיים
במערב העיר בהשקעה עירונית של 50 מיליון שקלים

 החברה העירונית לתרבות ספורט ונופש בעיריית ראשון לציון, הודיעה השבוע כי זמנית לא ניתן להירשם למרכז הספורט החדש שנחנך לפני כחודשיים במערב העיר. הסיבה: קיבולת מקסימלית שהמקום יכול להכיל ועדיין להעניק מרווח ושירות למנויים במקום. בתוך כחודש וחצי מרגע פתיחת המרכז נרשמו כ-6000 מנויים ובשבועיים האחרונים נוספו למעלה מ-360 תושבים לרשימת ההמתנה. בחברה העירונית פועלים כעת למצוא פתרונות לוויסות אחיד של הקהל במקום שיאפשר מרווח פעילות ונוחות מרביים.

מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, מוסיף: "בעקבות הביקוש האדיר, לצערנו אנו נאלצים לא לקבל לעת עתה מנויים חדשים. מכיוון שאנו רשות עירונית ולא גוף מסחרי אין לנו שאיפה להגדיל את ההכנסות על חשבון עומס שעשוי לפגוע בחוויית המוניים בשימוש המתקנים שבמרכז."

מרכז הספורט והפנאי הממוקם ברחוב האוניברסיטה, סמוך למכללה למינהל, משתרע על שטח ענק של 20 דונם מתוכם 5,370 מ"ר שטח בנוי ובו 1000 מ"ר המיועדים לבדם רק לחדר הכושר, במה שמכתיר אותו לחדר הכושר הגדול ביותר באזור כולו. כמו כן כולל המרכז שתי בריכות שחייה מודרניות, האחת מקורה והשנייה חיצונית חצי אולימפית. במרכז גם קפיטריה, בריכות ילדים, חדרי ספא וספינינג, חדרי חוגים לילדים ולמבוגרים, ג'ימבורי גדול, משחקייה וכן ג'קוזי מרווח. עיריית ראשון לציון השקיעה כ-50 מיליון שקלים בהקמת המתחם. יש לציין כי המרכז מאובזר במתקנים המתקדמים ביותר וחדרי מכונות המפוקחים על ידי מחשבים שמעבירים את המידע באופן שוטף למנהלי המתקן. כמו כן הותקנו מערכות חימום החוסכות אנרגיה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה