כדוריד: הפועל ראשון לציון העפילה לגמר הפלייאוף



האלופה הפועל ראשון לציון העפילה היום (שישי) לגמר הפליאוף (הטוב מחמישה משחקים), שם תפגוש את מכבי תל אביב החל מיום שישי הבא. היום, עם הגב אל הקיר, אחרי תיקו במשחק הראשון והפסד 24:20 למחזיקת הגביע והיריבה העירונית מכבי ראשון לציון, האדומים ניצחו את הצהובים 20:27 (11:13), והעפילו לגמר.

בויאן ליובסיץ', שוער הפועל, היה המצטיין במשחק עם 18 עצירות מתוך 38 זריקות - 47%, ולצידו אבישי סומלר וטיאומיר דודר שכבשו יחד 18 מתוך 27 השערים של הפועל. "עשינו את זה בענק, אמרתי שייגמר 5 אבל אני מתנצל, ניצחנו אותם 7, ואנחנו אלופה גאה שתרצה להגן על התואר שלה בגמר", אמר ליובסיץ' בסיום.

מאמן הפועל, סער פרנקל הוסיף: "זה ניצחון ראשון שלנו במאני-טיים, ובמאני טיים הכי חשוב עד עכשיו. יש פה חבורה של גברים, אמרתי לשחקנים אתמול בלילה, ב-SMS, שאני מת להיות מחר בשעה זו כמו דייגו סימאונה, ולהגיד תודה לאמהות שלהם שהולידו אותם עם כאלו ביצים גדולות. חזרנו מקבר, והאנרגיות המטורפות מעלות אותנו לגמר שבו נרצה לזכות בעוד תואר".

סדרת הגמר כאמור תיפתח ביום שישי בתיכונט (האולם של מכבי תל אביב), המשחק השני יתקיים ביום שלישי באשלים, והשלישי שוב בתל אביב. במידה והסדרה תתארך למשחק רביעי (באשלים) וחמישי (בתיכונט) יתרון הביתיות הוא של מכבי תל אביב.

כבשו להפועל ראשון לציון: אבישי סמולר 11 (מ-13), דודר 7, עוז חממי 3, עידן מימון ויובל גררה 2 כ"א, דן מירקוס וגידי שירי 1 כ"א. עצירות שוער: ליוביסיץ' 18 מ-38 - 47%.

כבשו למכבי ראשון לציון: גל אברהם 6 (מ-9), אמיר לנגליב, פיליפ מריאן 3 כ"א, אנדריי סטאריך, עומר גרא 2 כ"א, יואב נאמן, עופר לוזון, עמית סטלמן ואיציק חליפי 1 כ"א. עצירות שוערים: יוליאן סטראט 6 מ-32 - 19%. מתן ארוואס 0 מ-1.

קרדיט: מערכת וואלה! ספורט

קרדיט צילום: דוד פליגל איגוד הכדוריד


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה