גביע המדינה בכדורגל: ראשל"צ נגד ב"ש היום



ביום שלישי תארח הפועל ראשון לציון את הפועל באר שבע למשחק חשוב מאוד עבור הראשונים שרוצים לשחזר את ההישג ולהעפיל לחצי גמר גביע המדינה ואם אפשר על הדרך גם לחולל את הסנסציה של הסיבוב.

בשנתיים האחרונות הפועל ראשל"צ הפכה לקבוצת גביע טיפוסית. בעונה שעברה היא העפילה לחצי הגמר על חשבון הפועל ת"א וגם זכתה בגביע הטוטו. השנה הם העיפו את בני סכנין בדוחא, ומחר (ג', 21.00) הכתומים מארחים את הפועל באר שבע ברבע הגמר.
 
עד ליום שישי האחרון היה אפשר להגיד שהפועל ראשל"צ מגיעה למשחק במצב הכי טוב שאפשר. ב-10 משחקים, הכתומים ניצחו ב-8 וב-2 סיימו בתיקו (בסיבוב השני הם במקום השני אחרי המוליכה מכבי נתניה). אבל התבוסה 6:1 להפועל עפולה בטח תשפיע.

המאמן שרון מימר אמר ל-ynet ספורט: "קיבלנו סטירה, אבל היא לא תבטל את מה שעשינו במשחקים הקודמים. בעפולה זה היה היום הכי שחור שלנו מול היום הכי טוב שלהם. כל התקפה ספגנו שער, וזה יכול לקרות פעם במיליון. אנחנו משתדלים לחשוב קדימה. יש לנו שחקנים ווינרים וכמו שאני מכיר אותם הם ידעו להתעלות ברגעים כאלה. מאז המשחק מול עפולה קיימתי שיחות עם השחקנים וראיתי קבוצה דרוכה שתיתן פייט לבאר שבע".

משחק הגביע מול הפועל ב"ש יהיה היום 25 למרץ בשעה 21:00, יום שלישי, באצטדיון הברפלד . המחירים: 80 למבוגר, 40 לנוער. לפרטים ורכישת כרטיס: 039666141.

הפועל באר שבע ממוקמת במקום השני בליגת העל ונחשבת והפתעת העונה עד כה. בשורותיה משחקים מאור בוזגלו ואליניב ברדה, כשהחלוץ ההולנדי המצטיין שלה, גליינור פלט, לא יוכל ליטול חלק במשחק מול ראשון בגביע לאחר שספג כרטיס אדום, ובית הדין גזר עליו שני משחקים הרחקה.

קרדיט: האתר הרישמי של הקבוצה ואתר YNET (דוד נתן)
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה