מכבי ראשון לציון רוצה את צביקה שרף לעונה נוספת



למרות שהקבוצה עדיין לא הבטיחה את מקומה בליגת העל, בהנהלה מעוניינים להמשיך עם המאמן צביקה שרף לעונה נוספת, כשההערכה היא שאם לא תהיה דרישה כספית גבוהה מדי, הוא יפתח את העונה הבאה כמאמן הקבוצה.

מכבי ראשון לציון עשתה צעד גדול מאוד לקראת הישארות בליגה במחזור האחרון כשניצחה בחוץ את הפועל חולון 71:86, וכרגע הקבוצה מובילה בשלוש נקודות על פני מכבי אשדוד האחרונה. עם זאת, בעיר היין עדיין לא חושבים כי העונה הנוכחית גמורה, ומסמנים את המשחק נגד גלבוע/גליל כמשחק שניצחון בו יסיים את מלחמת ההישארות, ואולי יפתח אפשרות להיכנס לרבע גמר הפלייאוף, על חשבון הקבוצה מגן נר.

למרות שהקבוצה עדיין לא הבטיחה את מקומה בליגת העל, בהנהלה מעוניינים להמשיך עם המאמן צביקה שרף לעונה נוספת, כשההערכה היא שאם לא תהיה דרישה כספית גבוהה מדי, הוא יפתח את העונה הבאה כמאמן הקבוצה. שרף הגיע לראשון לציון בסיום הסיבוב הראשון, במקומו של המאמן מתן חרוש שפוטר במאזן 8:3, והשיג ארבעה ניצחונות ב-12 מחזורים, כולל עלייה לחצי גמר גביע המדינה.

בראשון לציון היו מרוצים מאוד מהיכולת של הגארד טריי ג'ונסון בניצחון על הפועל חולון, ומאמינים כי ביצעו החתמה נהדרת בימים האחרונים של מועד ההעברות. "מדהים איך חצי מליגת העל ויתרו על האופציה להביא אותו", אמרו בקבוצה. שחקן נוסף שזוכה למחמאות הוא טזמין מיטשל, ששמר על יכולת גבוהה לאורך רוב שלבי העונה, ובקבוצה שוקלים בחיוב להשאירו לעונה נוספת, כשלא מעט תלוי בשאלה היכן תשחק חברתו של השחקן, אשלי שילדס, בעונה הבאה.

בתוך כך, תשחרר היום ראשון לציון את הגארד האמריקאי בריאן הופקינס, שעל חשבונו הגיע ג'ונסון. הופקינס סיכם את תנאיו בקולוסוס רודוס היוונית, ויצטרף אליה עד לסיום העונה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה