שרף:"עושים הכל כדי שראשון לא תרד. בשביל זה באתי".



מכבי ראשון לציון בסכנת ירידה מוחשית. קבוצתו של צביקה שרף רשמה הערב (ראשון) הפסד רביעי ברציפות, כשנוצחה באולם הפחים 79:70 על ידי הפועל חולון. המשחק נפתח באיחור של כרבע שעה בגלל הפסקת חשמל איזורית, אבל הקבוצה המקומית לא נתנה לזה להפריע לה לבטא את היתרון שלה ולהשיג ניצחון.

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף היה מאוכזב בסיום: "היה משחק שהתפתח בצורה כמו שצפיתי, אבל אם אנחנו נמשיך להיות רכים כשחקנים, כמאמנים, כמועדון, ונהיה נחמדים אז לא נוכל להשיג ניצחונות במקומות קשים כמו בחולון. הם שיחקו נכון ואגרסיבי, ואם יש לכל קבוצה 26 עבירות ואנחנו קולעים 16 מ-30 מהעונשין אנחנו לא יכולים לנצח. מה שקורה לא מספק את אף אחד, אבל יש שיפור, אין לי תשובה לשבוע הבא. דיברתי עם השחקנים, לחשוב יש לי לילה שלם, או יותר מזה, ונתחיל להתכונן למשחק הבא. אנחנו משקיעים וחושבים אבל אנחנו רכים מדי, אנחנו סומכים על עצמנו יותר מדי, אנחנו לא בד בויז, וצריך להשנות בעניין הזה".

"יכול להיות שנחליף את בריאן הופקינס, עדיין לא החלטנו, אנחנו צריכים לעשות את הפעולות הנכונות כדי לחזק את הקבוצה כדי להשיג עוד ניצחון או שניים", הוסיף שרף. "נעשה את כל מה שצריך כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. עושים הכל כדי שראשון לא תרד. בשביל זה באתי".

קרדיט צילום: אודליה מטרי- אתר הקבוצה הרישמית

קרדיט כתיבה: אור שקדי, מערכת וואלה! ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה