רצף הישגים לספורטאי ראשון לציון



עקבות רצף הישגים חסרי תקדים בספורט, זימן ראש העירייה את הספורטאים לישיבת המועצה והעניק להם תעודות הוקרה.

זה לא משנה אם זה כדורסל, כדור יד או ג'ודו- ראשון לציון הופכת למעצמה בספורט. אחרי שזכתה העיר בפרס הספורט הארצי מטעם המשרד לתרבות וספורט, קצרו ספורטאי ראשון לציון שורת הישגים ארציים. ראש העירייה, דב צור, זימן את הספורטאים לישיבת המועצה שהתקיימה בשבוע האחרון כדי להעניק להם תעודות הוקרה.

ספורטאי נוסף שקיבל תעודת הוקרה מראש העירייה הוא עידן יעקב שזכה במקום השלישי באליפות ישראל בג'ודו.

ראש העירייה, דב צור, אמר: "ראשון לציון ממשיכה לגרוף הישגים בספורט. קבוצת הכדוריד מכבי ראשון לציון הצליחה להשאיר את גביע המדינה בעיר במשחק לא  פשוט מול מכבי תל אביב. קבוצות הכדורסל של הגימנסיה הריאלית שמרו על המסורת ושתי הקבוצות – הבנים והבנות העפילו לגמר ליגת העל של התיכונים. הבנות קטפו את המקום הראשון והבנים את המקום השני ועידן יעקב זכה במדליה באליפות ישראל בג'ודו. אנחנו כאן כדי להגיד להם תודה על הגאווה הגדולה שהביאו לעיר."

ראש העירייה ניצל את אווירת צילומי הסלפי וקיבץ את בנות נבחרת הגימנסיה בכדורסל לצילום משותף בטלפון הנייד שלו.

מנהלת הגימנסיה הריאלית, דליה ישעיה, אמרה כי צוות בית הספר משקיע בעידוד תלמידיו להצליח בכל מעגלי החיים וכי "ההצלחות של שחקני הנבחרת מחזקים אותנו בדרכנו. השאיפה למצוינות היא מידת הרצון וההגשמה היא מידת ההשקעה ואנו גאים שתלמידי בית הספר מצליחים להגיע להישגים הללו.

אחת מתלמידות הגימנסיה, החברה בנבחרת הבנות, אמרה: "לא היינו מגיעות להישגים ללא תמיכת מנהלת בית הספר וצוות בית הספר, שתומכים בנו ומאפשרים לנו לממש את הפוטנציאל שלנו. אנו גאים להיות שייכים לעיר ולמשפחת הגימנסיה הריאלית ומבטיחים להמשיך לייצג אתכם בגאווה ולשמור על מסורת ההישגים וההצלחות."

ראש העירייה עם בנות נבחרת הכדורסל מהגימנסיה הריאלית

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה