כדוריד:תיקו 26:26 בדרבי של ראשון לציון



אחרי הזכייה בגביע המדינה ביום שלישי כשניצחה בצורה משכנעת את מכבי תל אביב בגמר, נפרדה היום (שישי) מכבי ראשון לציון בתיקו 26:26 עם הפועל ראשון לציון במסגרת המחזור ה-19 בליגת הכדוריד, בזכות שער של אמיר לנגליב שלוש שניות לסיום.

פתיחת המשחק הייתה שייכת לאורחים שהובילו בסיום המחצית הראשונה ביתרון מבטיח של שישה שערים, 10:16 ונראה היה שמכבי עדיין באופוריית הניצחון מגמר הגביע ובדרך להפסד בדרבי החשוב לסער פרנקל וחניכיו.

אלא שבמחצית השנייה הצליחו החניכים של אולג בוטנקו לחזור למשחק לאט לאט, שלטו בו וחצי דקה לסיום התוצאה הייתה תיקו 25:25. על אף שער יתרון של האדומים, הצליח אמיר לנגליב למנוע הפסד ממכבי ראשל"צ, כשכבש שער דרמטי שלוש שניות לסיום.

התיקו בין הקבוצות משרת את הפועל ראשל"צ, שהבטיחה באופן מעשי את המקום השני, מה שיקנה לה יתרון ביתיות עד לגמר הפלייאוף, וככל הנראה היא עשויה לפגוש את מכבי לדרבי בחצי הגמר (אם שתי הקבוצות לא ימעדו בדרך), כאשר שתי הקבוצות מדורגות במקומות השני והשלישי, אחרי המוליכה, מכבי ת"א. 

כבשו למכבי: יואב נאמן 6, פיליפ מריאן 4, דור גבע 3, אריאל רוזנטל, אמיר לנגליב ועופר לוזון 2 כ"א, דניאל פרידמן, חן בירנבוים, אנדריי סטאריך, גל אברהם, איציק חליפי, נדב רובין ועמית סטלמן 1 כ"א.

כבשו להפועל: אבישי סמולר 7, ערן צרפתי 4, יותם טל 3, גידי שירי, טיאומיר דודר, עידן מימון, שי הרשקוביץ 2 כ"א, דן מירקוס, גיא כהן, סשה צ'ודונובסקי, טל הרשקוביץ 1 כ"א.

קרדיט כתבה: one.co.il
קרדיט צילום: (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה