כדורסל נוער: מכבי ראשל"צ ניצחו את מכבי ת"א 71-78



המשחק שהוכתר משחק העונה בליגה הלאומית לנוער התקיים ביום שני באולם "העמית" שהכתומים בהדרכת יונתן אלון אירחו את הצהובים-כחולים של אורן אהרוני, מאמנה החדש של נבחרת הנוער. המחצית הראשונה הייתה חד צדדית, שהשחקנים בכתום פתחו חזק עם יבגני חולודוב, הראל קציר, חן כלפון, תור שרעבי ואופק חכמון ובסיום הרבע הראשון יתרון למכבי ראשל"צ 13-24.

יהונתן אלימלך שעלה לרב...ע השני פתח עם שלשה שהמשיכה את המשחק המצוין של הכתומים שהעלו את ההפרש בשיא ל-20 נקודות. שלשלה על הבאזר של האורחים הורידה את הקבוצות להפסקה בתוצאה 28-44 למכבי ראשל"צ. למחצית השנייה עלו האורחים בנחישות והצליחו לעצור את הכתומים על 10 נקודות ברבע השלישי ומנגד לקלוע 24 נקודות (52-54).

רבע אחרון היה "משחק חדש", סל של האורחים השווה את התוצאה, אך נקודות מהקו של ליאור קוננקוס וסל של חן כלפון הכתומים החזירו את היתרון. האורחים הגיבו השני סלים ושוב שוויון (58-58). הגנה נהדרת של מקס קרבייב בתוספת משחק התקפי טוב של אופק חכמון העלו את הכתומים ליתרון 6. מאמן מכבי ת"א הזעיק פסק זמן, בתקווה לצמצם את הפער, אך הכתומים שמרו על פער של 4-8 נקודות עד סוף המשחק ובסיום ניצחון לנוער של מכבי ראשל"צ.

קלעו לקבוצה: אופק חכמון ויבגני חולודוב 18 כ"א, חן כלפון 14, מקס קרבייב 8, הראל קציר 6, תור שרעבי וליאור קוננקוב 4 כ"ח, יהונתן אלימלך ואיתי ויגמן 3 כ"א. שיחקו ולא קלעו: יהונתן גאייר, עומר נורמן ושי ליפשיץ.

קבוצת נוער לאומית "עופר" של ערן פלג יצאה אמש למשחק חשוב במאבקי הכניסה לפלייאוף ביבנה מול קבוצת הנוער המקומית. השחקנים בכתום נכנעו ליתרון הפיזיות של הקבוצה המקומית והפסידו ב-4 נקודות. אומנם פחות מהניצחון שהשיגו בסיבוב הראשון, אך עדיין מסבך את תמונת מאבקי הכניסה לפלייאוף במחוז דרום ש-4 קבוצות נלחמות על הזכות להצטרף להפועל ירושלים שכבר הבטיחה את מקומה.

שאר תוצאות מתחילת השבוע:

נערות א' לאומית של זיו ארז גברה על אליצור חולון 41-81.
נערות א' ארצית "הרדוף" של אסף דותן יצאו לאשדוד וניצחו את קבוצת אליצור המקומית 29-65.
נערים ב' "הדר" של איתן כספי ניצחו בבית את הפועל ברנר 29-49.
נערים ב' "ורד" של אביעד גינדי הפסידו בבית דגן 52-61.
קטסל בנות של ארז רון רשמו ניצחון בחולון 14-103.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה