קבוצת הפאר הרוסית- צסק"א מוסקבה במחנה אימונים בראשון לציון



22 שחקני קבוצת צסק"א מוסקבה הגיעו למחנה אימונים וטורניר יונייטד קאפ בישראל. במהלך האימון בשבוע האחרון, הגיע למגרש ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, אף הוא חובב כדורגל מושבע, הוא נפגש עם השחקנים והנהלת הקבוצה

חברי הקבוצה מקיימים את מחנה האימונים שלהם באצטדיון ראשון לציון. חברי הקבוצה זכו להתעניינות רבה, בין היתר בשל העובדה שהיא נחשבת לקבוצת הכוכבים של רוסיה. מתוך 22 שחקנים, 16 שחקנים הם שחקני נבחרות של רוסיה, שוודיה, שוויץ, חוף השנהב, בוסניה סרביה, ניגריה ולטביה.רבים מהם יעלו על כר הדשא במונדיאל 2014 בברזיל.
 

במהלך האימון בשבוע האחרון, הגיע למגרש ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, אף הוא חובב כדורגל מושבע, הוא נפגש עם השחקנים והנהלת הקבוצה ושמע מהם כי הם בחרו להתאמן בעיר משום שבעונה זו של השנה, מזג האוויר במוסקבה אינו מאפשר אימונים סדירים, בעוד בישראל זהו מזג אוויר קיצי.
 
"זו גאווה מבחינתנו לארח קבוצה בסדר גודל שכזו למחנה אימונים" אמר צור "אני מקווה שהם יהפכו את האצטדיון בראשון לציון לאצטדיון קבע עבורם ובכל שנה יגיעו אליו למחנה אימונים".במהלך השבוע התקיים בפתח תקווה המשחק הראשון בטורניר יונייטד קאפ שבו משתתפות ארבע קבוצות הבכירות בליגות הרוסית והלטבית.הטורניר מוכר גם בשם טורניר האוליגרכים וזו בשל העובדה כי הקבוצות המשתתפות בטורניר יזכו במענקים מיוחדים בסך כולל של מיליון יורו שיתחלקו על פי הקבוצות בהתאם לדירוגן בטורניר.
 
ההתעניינות הרבה בקרב הקהל המקומי הוא סביב שוער קבוצת צסק"א- איגור אנקפייב, שכבר בגיל 21 נחשב לאחד השחקנים המבטיחים באירופה והוא צבר למעלה מ-36 הופעות בנבחרת הרוסית. חברי הקבוצה יתאמנו בראשון לציון עד סוף שבוע. 
 
צילום: עידן גרוס

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה