מקשר רוסי חתם במכבי ראשל"צ



מכבי ראשון לציון החתימה היום (שישי) את אנדריי סטאריך (30), מקשר רוסי שנחת בארץ לפני שבועיים ועבר תקופת מבחנים של שבועיים לצד רוסי נוסף, אלכסיי קאמאנין, ששוחרר.

סטאריך שיחק בעברו בנבחרת רוסיה וצפוי להוסיף לקבוצה בעיקר מימד הגנתי חדש. " שמעתי על הקבוצה משחקנים ששיחקתי איתם בסקיפ קובאן (קראסנודאר) שפגשה את ראשל"צ באירופה", אמר השחקן לאתר הרשמי, "סיפרו על הקבוצה ועל סיגנון המשחק שלה, אבל לא יצא לי לראות אותה משחקת עדיין".

בשבוע שעבר השתתף סטאריך במשחק האימון נגד נס ציונה, והיום המשיך בתהליך החיבור שלו לקבוצה, במשחק אימון נגד אס"א ת"א אותו ניצחו הצהובים 26:37. " אני רוצה להוסיף עוצמה להתקפה, גם ביכולת האיום שלי על השער. בהגנה אני מצפה לעזור בעבודת השמירה על הפיבוט, ובאופן כללי להוסיף כוח במשחק ההגנתי", הוסיף.

מאמן ראשל"צ, אולג בוטנקו התייחס לרכש החדש: " חיפשנו להתחזק ברמת המסה במשחק ההגנה. אנדריי הוא שחקן פיסי שיכול לעשות עבירות טובות. בהתקפה הוא יוסיף עוצמה מהקו האחורי. יש לו זריקה טובה, וגם עבודת רגליים מהירה. ראיתם במשחקי האימון שהוא מתחיל להשתלב במשחק, אבל ייקח לו עוד זמן להבין את הסגנון של הקבוצה, הוא עוד לא שיחק כדוריד כזה".

קרדיט צילום (אתר מכבי ראשל"צ)

קרדיט: אסף אקרמן sport5.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה