ג'ייק כהן עבר בהשאלה ממכבי ת"א למכבי ראשל"צ



מכבי תל אביב גברה אמש (חמישי) 78:87 על זל'גיריס קובנה, וביום שאחרי המשחק הקבוצה נפרדת מהסנטר הצעיר, ג׳ייק כהן, שהגיע להסכמות על העברתו בהשאלה למכבי ראשל״צ, כאשר הצהובים ישלמו 30 אחוז משכרו ואילו ראשל"צ תשלם את שאר 70 האחוזים.

מכבי תל אביב גברה אמש (חמישי) 78:87 על זל'גיריס קובנה, וביום שאחרי המשחק הקבוצה נפרדת מהסנטר הצעיר, ג׳ייק כהן, שהגיע להסכמות על העברתו בהשאלה למכבי ראשל״צ, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, כאשר הצהובים ישלמו 30 אחוז משכרו ואילו ראשל"צ תשלם את שאר 70 האחוזים.

כהן כבר הספיק להיפגש עם מאמן ראשל"צ, צביקה שרף, ומחר יערוך את אימון הבכורה שלו בקבוצה מעיר היין, כאשר הוא יעמוד לרשות הקבוצה במשחק התחתית החשוב מול ברק נתניה בשני.

כבר כתבנו על חוסר הוודאות סביב מצבו של המתאזרח הצעיר ואת רצונם של אנשי מכבי ראשל״צ, במיוחד המאמן צביקה שרף, לקלוט את השחקן. "אם וג׳ייק יצא לשוק נצטרך לראות אם יש לנו כסף בשבילו. אם הוא יגיע לשוק נדבר. אנחנו משקיעים בחיזוק הקבוצה", אמר אז בתגובה ל-ONE שרף שחיפש להתחזק בגבוה ישראלי. כעת מסתמן שהסנטר דניאל איידן, שלא שותף כלל בהפסד הביתי להפועל ת״א, ישוחרר.

מכבי ניסתה כזכור להשאיל את כהן לגלבוע/גליל אך דרישותיה, שעמדו על כ-100 אלף דולרים עד סוף העונה, היו גבוהות לקבוצה הצפונית.


הסנטר היהודי-אמריקאי בן ה-22 שמתנשא לגובה 2.08 מטרים, לא התברג בקבוצתו של דייויד בלאט ורשם ממוצעים נמוכים של 3.5 נקודות ו-1.2 ריבאונדים בעשרה משחקים בליגת העל. מעמדו של כהן בזירה האירופית נחלש עוד יותר והמתאזרח רשם רק שתי נקודות וכדור חוזר אחד בשלוש הופעות בלבד ביורוליג.

כהן כזכור חתם לארבע שנים במכבי כאשר השנתיים הראשונות בחוזהו מובטחות, אך מאפשרות למכבי להשאילו. חוזהו העונתי של כהן עומד על 140 אלף דולרים נטו כאשר ראשון תספוג את שארית המשכורות עד לסיום העונה.

בעונה שעברה במכללת דייוידסון סיפק כהן ממוצעים מרשימים של 15 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים למשחק. ראשל״צ, שפתחה את הקדנציה של שרף עם צמד ניצחונות, ספגה שלושה הפסדים רצופים ותפגוש עם כהן ביום שני את ברק נתניה, מולה כזכור נפגע המתאזרח באופן מוזר בראשו כאשר עבר התנגשות ראשים עם חברו לקבוצה בן אלטיט.

קרדיט: דובי פיק one.co.il
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה