גמר תיכונים בכדורסל -בנות הגימנסיה זכו בגביע, הבנים הפסידו לעין חרוד



במסגרת אירוע הגמר שהתקיים אתמול (רבעי 15/1/14) בבית מכבי התקיימו שני משחקי הגמר של בני ובנות הגימנסיה.

במשחק גמר התלמידות התמודדו בפעם הראשונה במעמד הגמר מקיף ז' אשדוד והגימנסיה הריאלית ראשון לציון כשעבור כל אחת מהן זכייה בתואר מהווה היסטוריה. למעשה, במסגרת אליפות התלמידות עד היום התחלקו ב-19 תארים רק ארבעה בתי ספר, קרית שרת חולון, אוסטרובסקי רעננה, ויצו הדסים ורוטברג רמה"ש.

מקיף ז' אשדוד העפילו לגמר לאחר שהדיחו את אלופת 4 השנים האחרונות, אוסטרובסקי רעננה. הגימנסיה הריאלית ראשון לציון העפילה לגמר די בקלות ולאורך העונה ספגה רק הפסד בודד בגומלין חצי הגמר, שהיה משחק לפרוטוקול בלבד.

הקבוצות הבנות נפגשו פעמיים בשלב הבתים כאשר ידה של ראשל"צ היתה על העליונה. גם במשחק הגמר ידם של בנות הגימנסיה היו על העליונה ונצחו את בנות אשדוד בתוצאה 38:47.

מנגד בגמר הבנים, הבינתחומי עמק חרוד מרשת עמל זכתה באליפות ראשונה בתולדותיה בשנה ה-20 של המפעל עם 67:73 על גימנסיה ריאלית ראשל"צ במשחק שחשף כמה כוכבי עתיד חדשים.

אחד הכוכבים יבגני חולודוב פתח טוב והוליך את החבורה של נדב זילברשטיין ליתרון קטן שנשמר כל הרבע הראשון, בהמשך הגארד המוביל של מהצד השני, שי בסיס נכנס לעניינים ואותת אולי למאמנים בעמק ובגליל שיש גם להם על מי להסתכל.

ברבע השלישי אופק חכמון עם שלשות חשובות שמר את היתרון אצל הכתומים והוכיח כי גם הוא צריך להיות ברשימות, לפחות כמו שאור סולומון כבר הפך לגיטימי בליגת העל, עם זאת, רק 53:56 לגימנסיה לקראת הרבע המכריע.

אבל היו גם כוכבים בצד השני, ולמרות ששי בסיס נחשב אולי לגדול שביניהם לפני המשחק, טל יזרעאלי סיפק אסיסטים גדולים שאולי רמזו על עתיד ורוד וגם אביחי בן דוד היה גדול, בעיקר במחצית השנייה. הרבע האחרון היה בסימן אדום, כאשר פער קטן אבל מבטיח נפתח עבור החניכים של ניר קפלן שבעונה הראשונה השיגו תואר היסטורי וחגיגה בעמק.

השנה אירוע הגמר הינו בסימן 20 שנה לאליפות התיכונים ולהתאחדות הספורט לבתי הספר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה