פרס שרת התרבות והספורט היום בראשון לציון



טקס הענקת הפרסים יתקיים ביום שלישי, 14 בינואר בשעה 18:00 בהיכל התרבות בראשון לציון. בטקס ישתתפו נציגי משרד התרבות והספורט, הספורטאים והמאמנים המצטיינים ונציגים בכירים מהספורט בישראל.

פרס שרת התרבות והספורט בהיקף של למעלה ממיליון שקלים יוענק לספורטאים המצטיינים לשנת 2013. הפרסים יוענקו השנה ל-86 ספורטאים ו–53 מאמנים ישראלים שהגיעו לצמרת העולמית.

בין הזוכים: אלופות העולם בג'ודו, ירדן ג'רבי והשייטת, לי קורזיץ, שיקבלו כל אחת 44 אלף שקלים על זכייתן במדליות זהב. השחיינית, ענבל פיזרו, תקבל 31 אלף שקלים על זכייתה במדליית הכסף באליפות עולם. הקלע, סרגיי ריכטר, יקבל 31 אלף שקלים על זכייתו במדליית זהב באליפות אירופה, והמתעמל, אלכס שטילוב, שיקבל 31 אלף שקלים על זכייתו במדליית זהב באליפות אירופה.

כמו כן, תעניק שרת הספורט, לימור לבנת, פרס לשם כבוד לאמנון גור, שלאורך שנים רבות פעל לקידום ענף האתלטיקה הקלה ולד"ר רון בולוטקין על תרומתו הרבה לקידום ספורט נכים בישראל.

לימור לבנת התייחסה לפרסים ואמרה: "אני מצדיעה לכל הספורטאים שבדרך אל המדליות מקדישים כל דקה מזמנם לספורט בו הם מתאמנים ומתחרים, שאורח חייהם מוקדש לטיפוח כישרונם, להצלחה ונחישות יוצאת דופן. משרד הספורט מוקיר ומעריך גם את פועלם של המאמנים והמאמנות שמעניקים לספורטאים רוח גבית ומהווים עבורם משענת איתנה גם ברגעים הקשים".

"פרס זה נועד להביע את הערכתי העמוקה להישגיות, להתמדה ולהקרבה של הספורטאים ומאמניהם והכבוד הרב שהם מסבים למדינת ישראל. אני גאה בהם. ישר כוח", סיכמה השרה.

טקס הענקת הפרסים יתקיים ביום שלישי,  14 בינואר בשעה 18:00 בהיכל התרבות בראשון לציון. בטקס ישתתפו נציגי משרד התרבות והספורט, הספורטאים והמאמנים המצטיינים ונציגים בכירים מהספורט בישראל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה