החלה מכירת המנויים ל-"360"- מרכז הספורט והפנאי בראשון לציון



בעוד פחות מארבעה חודשים יפתח מרכז הספורט והפנאי החדש את שעריו לקהל הרחב * המנוי מוצע כחבילה הכוללת הטבות כמו קורס שחייה, קייטנה גנית והנחות נוספות * עיריית ראשון לציון השקיעה כ-50 מיליון שקלים בהקמת המתחם המשתרע על שטח ענק של 20 דונם ובו חדר הכושר הגדול ביותר באזור, בריכות שחייה, חדרי ספא, חדרי ספינינג ועוד

השם החדש נבחר ומכירת המנויים כבר החלה. תתחילו להתרגל ל-"360"- מרכז הספורט והפנאי החדש של ראשון לציון, הממוקם ברחוב האוניברסיטה, סמוך למכללה למינהל, יפתח לציבור הרחב ב-1.4.14. המתחם המשתרע על שטח ענק של 20 דונם מתוכם 5,370 מ"ר שטח בנוי ובו 1000 מ"ר המיועדים לבדם רק לחדר הכושר, במה שאמור להפוך אותו לגדול ביותר באזור כולו. כמו כן יכלול המרכז שתי בריכות שחייה מודרניות, האחת מקורה והשנייה חיצונית חצי אולימפית. כמו כן יהיו קפיטריה, בריכות ילדים, חדרי ספא וספינינג, חדרי חוגים לילדים ולמבוגרים, ג'ימבורי גדול, משחקייה וכן ג'קוזי מרווח. עיריית ראשון לציון השקיעה כ-50 מיליון שקלים בהקמת המתחם.

החברה העירונית שתפעיל את המקום החלה כבר עתה במכירת מנויים. לרגל הפתיחה מוצע לתושבים מנוי עם חבילת הטבות הכולל חודש חינם, תיק מתנה וכרטיסיית אורח ובה עשר כניסות למקום. רוכשי מנוי משפחתי יוכלו לבחור הטבה כמו קורס שחייה בחינם, קייטנה גנית חינם, הנחה לרשת מעונות יום,  מנוי זוגי ל"סדרת ילדים" בהיכל התרבות או הנחה לרשת צהרונים.

העבודות להקמת הקאנטרי החדש של ראשון לציון נמצאות בשלב הסופי וצפויות להסתיים בעוד פחות מחודשיים. ניצן פלג, מנכ"ל החברה הכלכלית שאמונה על הקמת המרכז, הוסיף כי המרכז מאובזר במתקנים המתקדמים ביותר וחדרי מכונות המפוקחים על ידי מחשבים שמעבירים את המידע באופן שוטף למנהלי המתקן. כמו כן הותקנו מערכות חימום החוסכות אנרגיה. ראש העירייה, דב צור, ביקש לבחון התקנת מערכת סולארית על גג המבנה וכן הכנסת אלמנטים נוספים שיצמצמו את צריכת האנרגיה במקום ויהפכו אותו למבנה ספורט ירוק.

רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעיר ? תנו לייק לדף הפייסבוק של Rishonet.com

 הדמייה- טוטם הדמיות


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה