כדורסל: נצחון ביתי על לראשל"צ על נס ציונה



מאמן מכבי ראשל"צ סיכם ניצחון במשחק הקאמבק שלו בליגה לאחר 5 שנים וחצי בחוץ: "הלוואי שזה יימשך ככה אבל אני ריאליסט". על דאוסן וסולומון אמר: "צריכים להוביל את הכדורסל הישראלי"

האיש המאושר ביותר הערב (שני) בבית מכבי, לאחר הניצחון 74:83 של מכבי ראשל"צ על עירוני נס ציונה, היה ללא ספק המאמן הביתי צביקה שרף, שחזר לקווים לאחר 5 שנים וחצי עם טעם מתוק.

"הלוואי שזה יימשך ככה אבל אני ריאליסט", פתח שרף ומיהר להבהיר שהקבוצה שלו לא חושבת על פלייאוף עליון. "אף אחד לא ידרוש שום דבר כזה, אני דורש מעצמי והקבוצה דורשת מעצמה קודם להישאר בליגה, לקדם צעירים ולעבוד על עוד דברים".

על היכולת של הקבוצה שלו אמר שרף: "שיחקנו היום חלק מהזמן טוב וחלק מהזמן לא טוב, אנחנו צריכים ללמוד מזה אבל הדבר החשוב היה הניצחון. בואו נהיה עם רגליים על הרצפה, הקבוצה לא פתרה את כל הבעיות שלה. אנחנו צריכים להתחיל להתכנון למשחק הבא בגליל".

על הקהל שקרא בשמו אמר המאמן: "מרגש אותי לשמוע את האוהדים שרים לי. יותר כיך לשמוע ששרים לך מאשר שמקללים אותך", אמר בחיוך.

שרף סיים בהתייחסות לצעירים בכתום: "לא יודע אם יש עוד קבוצה בליגה שמקמדת בחמישייה 2 שחקנים בגיל של דאוסן וסולמון. הם עשו עבודה נהדרת והם צריכים לגדול ולהוביל את הכדורסל הישראלי", סיכם.

צילום: אודליה מטרי

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה