מכבי ראשל"צ העפילה לחצי גמר גביע המדינה



הרס"ר רשם בכורה נהדרת עם הכתומים, שהעפילו לחצי גמר הגביע: "תמיד אני רוצה להיות הצד המנצח, אני מבקש מהאוהדים לעודד את הקבוצה, אני מבין אותם, אבל אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה"

מכבי ראשל"צ העפילה הערב (חמישי) לחצי גמר גביע המדינה, לאחר שגברה הערב על גלבוע/ גליל 77:84. בריאן הופקינס הוביל את המנצחים עם 35 נקודות, שסיפקו בכורה מצויינת לצביקה שרף, בקדנציה החדשב בכתום. צביקה שרף מבסוט, הערב בבית מכבי

 "אני תמיד רוצה שאני והשחקנים שלי ננצח בכל קבוצה שאני מאמן, תמיד אני רוצה להיות הצד המנצח", הסביר בסיום שרף המאושר, "ב-50 שעות האחרונות עבדנו קשה ועשינו את המקסימום שיכולנו מבחינה מקצועית וגם בשיחות עם השחקנים.

"אני מאוד שמח הערב על הניצחון", המשיך הרס"ר, "אחרי השוק של ההתחלה ועד 4 וחצי דקות האחרונות הצגנו הגנה טובה עם התקפה סבירה וידענו לפנות להופקינס לזריקות טובות. יש אחוזי קליעה לא טובים מהשתיים שמראים כמה אופציות קליעה שלא ניצלנו וצריך להעלות את רמת ניצול ההזדמנויות.

"בכל מקרה, יש עוד עבודה ונמשיך אותה כבר באימון מחר בבוקר. עם כל הכבוד לגביע ושאנחנו בפיינל פול הליגה מאוד מעניינת ועד הגביע יש משחקי ליגה שצריך להילחם בכל משחק.

עוד הוסיף על הקהל: "אני מבקש מהאוהדים לעודד את הקבוצה, אני מבין אותם אבל אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה. הקבוצה צריכה את הקהל שלה שיגיע, ימלא את האולם וידחוף את הקבוצה לניצחונות ואם צריך להיפגש איתם, אפגש. אני מוכן לעשות הכול למען הקבוצה".

צילום: אודליה מטרי, מכבי ראשל''צ


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה