כדורסל: מתן חרוש סיים את עבודתו במכבי ראשל"צ



זעזוע מקצועי ולא צפוי במכבי ראשל"צ. בפגישה שנערכה הערב (שני) במשרדי המועדון בהשתתפות מתן חרוש הוחלט על הפסקת עבודתו כמאמן הקבוצה.

ההחלטה התקבלה לאור התוצאות שהקבוצה הציגה בסיבוב הראשון ולמרות שהקבוצה מעיר הין ניצחה אתמול 58:64. לטענת המועדון, העובדה שראשל"צ הצליחה להעפיל לרבע הגמר לא סותרת את העובדה שהיא הפגינה יכולת ירודה שלמעשה המשיכה את אותה היכולת מהליגה. 

מתן חרוש הוא המאמן השני שלא מסיים את העונה במכבי ראשל"צ לאחר התפטרותו בתחילת העונה של  רוני בוסאני. עדיין לא נקבע מי יחליף את המאמן.

הקבוצה אף חיזקה היום את הקו האחורי שלה והחתימה את הגארד האמריקאי דווין ווייט (186, 32) עד לתום העונה. ווייט מוכר לאוהדי הפועל י-ם מכיוון שפתח את העונה הנוכחית בקבוצת לווקוויל אקדמיק סופיה מהליגה הבולגרית.

ביורוקאפ העמיד ממוצעים של 11.6 נקודות, 4.5 אסיסטים ו-2.6 כ"ח ב-10 משחקים. במפגש הראשון מול הצד האדום של הבירה קלע 16 נקודות ומסר 4 אסיסטים. במפגש השני קלע 14 נקודות, לקח 6 כ"ח ומסר 4 אסיסטים. בליגה המקומית העמיד ממוצעים דומים עם 8.5 נקודות, 4.6 אסיסים ו-2.9 כ"ח ב-8 משחקים. 

לפני שחתם בבולגריה שיחק הגארד האמריקאי בליגה הגרמנית במדי קבוצת פיניקס האגן, שם העמיד ממוצעים של 17.2 נקודות, 4.2 אסיסטים ו-2.3 כ"ח ב-36 משחקים. ווייט בוגר מכללת קליפורניה סטייט (2005) ושיחק גם בקבוצת רדניצקי מסרביה ובשלוש קבוצות במקסיקו.

 

קרדיט צילום: אודליה מטרי- אתר הקבוצה
קרדיט: יצחק ויסהוף nrg.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה