כדורסל: הפסד בייתי למכבי ראשון מול חולון



חולוניה הצליחה לחבר בפעם הראשונה העונה שני ניצחונות, כשהביסה בבית מכבי בראשל"צ את המארחת, ושיקעה את יריבתה עמוק במאבקי התחתית, עם שלל בעיות שהצוות המקצועי של הקבוצה בכתום יאלץ לפתור.

מכבי ראשל"צ - הפועל חולון 82:64

חולון עם משחק קבוצתי מצויין, הגנה נהדרת ולמרות ששיחקה עם 3 זרים ללא סנטר זר (אוריאקי שוחרר) היא שלטה בריב' (44 לעומת 38), הרבה בזכות בריאן אוסברי המצטיין שסיים עוד משחק עם דאבל דאבל מרשים שכלל 25 נק' ו-12 ריב'.

ההגנה של חולון גרמה להתקפה של ראשון לזרוק 14 פעמים מחוץ לקשת השלוש כשרק פעם אחת, 3 דקות מהסיום הם מצאו את הרשת (הופקינס).

חולון לא היתה רק אוסברי. הרכז סקוטי ריינולנדס שוב הוכיח את האיכויות שלו כשסיים משחק עם  12 נק' ו-5 אסיסיטים כשנקודות שקלע הגיעו כשהיה צריך אותן.

גוני יזרעאלי בעוד משחק מצויין (7 אסיסטים) כשגם לואנס באווארס, יחזקאל סקוורר,  הרוש ורם אליאספור שפתח בחמישיה היו מצויינים והשאירו את ראשון חסרת אונים.

באמצע הרבע השלישי ראשון עשתה סימנים כמי שחוזרת למשחק כשצימקה את הפער ל-3 אבל ריצה 0:11 של חולון סגרה עניין והמשחק היה במעמד צד אחד כשאוהדי ראשון נוטשים את האולם דקות רבות לפני שריקת הסיום.

לראשל"צ: חג'ג' 15, דאוסן 15 (6 ריב'), הופקינס 11, בלו 8, סולומון 6, מיצ'ל 4, תומאס 3 (12 ריב'), בן דוד 2.

לחולון: אסברי 25 (12 ריב'), באוארס 12, ריינולדס 12 (5 ריב'), יזרעאלי 8 (7 אס'), הרוש 8, סקוורר 6, רוזפלט 4, שגב 4, אליאספור 3.

קפטן ראשל"צ, עמית בן דוד, סיכם את ההפסד: "ללא ספק זה היה משחק לא טוב שלנו, אסור לנו להיראות ככה. אנחנו עובדים קשה אבל לא מבצעים את מה שעבדנו עליו כל השבוע.  אנחנו עוברים תקופה לא נעימה שחשבתי שיצאנו ממנה עם שני הניצחונות האחרונים על הרצליה ואילת".

צילום: אודליה מטרי, מכבי ראשל''צ
קרדיט כתבה: יצחק ויסהוף nrg.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה