נער בן 14 מראשל"צ החל מבחנים באספניול מספרד



הכירו את השם: אמית ליבגוט ממחלקת הנוער בעיר היין, זומן להתרשמות במועדון הספרדי. היה מלך השערים בנערים ג' עם 28 כיבושים בעונה שעברה.

לפני כחודש, זומן ליבגוט בן ה-14 להתרשמות במועדון הספרדי בתיווכו של הסקאוט אייל אטיאס מטעם חברת European Sport Events, שצפה בו לראשונה לפני כשנתיים והמשיך לעקוב אחריו במהלך החודשים האחרונים. השניים המריאו אתמול מישראל יחד עם מאמנו של השחקן, יהונתן שמל.

ליבגוט משחק בעמדת החלוץ בהפועל ראשל"צ ואת העונה שעברה הוא סיים כמלך השערים עם 28 כיבושים. העונה הוא הבקיע עד כה עשרה שערים בנערים ג' ואף שותף במשחקי קבוצת נערים ב' של המועדון.

הכדורגלן הצעיר מגיע ממשפחה של ספורטאים. אביו, דני, שיחק בעברו כפיבוט של הפועל ראשל"צ בכדוריד, איתה הגיע בשנת 2000 להישג השיא של קבוצה ישראלית בענף, כאשר זו הופיעה ברבע גמר ליגת האלופות. בהמשך העפיל עם נבחרת ישראל לאליפות אירופה בשבדיה.

"אמיתי, לא מתרגש במיוחד", ציין דני ליבגוט שנותר בישראל. "הוא צנוע אבל מאמין ביכולת שלו כי הוא מבין שיש לו את מה שמחפשים שם, שזה בעיקר פיזיות ומנטליות. הוא יהיה בספרד למשך שבוע וכמשפחה שעוסקת בספורט אנחנו תומכים בו לאורך כל הדרך".

יחד עם ליבגוט נסע להתרשמות גם מגנה השמאלי של מ.כ נהריה, עמית אדלוביץ'.

קרדיט: אסי ממן one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה