כדורגל: הפועל ראשון מתרסקת



מי שלא היה במגרש בראשון לציון היום, עוד עלול לחשוב שקבוצתו של דני גולן שיחקה טיקי טקה ושלטה במשחק ללא עוררין. התוצאה (3-1 לאשקלון) במקרה הזה משקרת אך בסופו של דבר השיגו האשקלונים את מטרתם שהייתה לחזור מעיר היין עם שלוש הנקודות.

במחצית הראשונה שלטה הפועל ראשון לציון ויכלה לסיים אותה ביתרון אך ניכר שלקבוצתו של מימר חסרה הרגל המסיימת. אשקלון נראתה לא טוב בחלקים גדולים של המשחק אך ניצול המצבים שלה היה באחוזים מעולים. מתוך ארבע בעיטות לשער מצאה אשקלון את הרשת שלוש פעמים. לעומת זאת, ראשון בעטה אחד עשר כדורים לשערו של גליל בן שאנן וכבשה רק שער אחד.

ההבדל בין הקבוצות במשחק הזה היה שחקן אחד: אוסיי מאולי שמוכיח שבוע אחר שבוע שמקומו לא בליגה הלאומית. צמד שלו תוך שתי דקות (57,59) הבטיח את הניצחון של אשקלון אך לא גרם לאוהדי הקבוצה להפסיק לקרוא למאמן דני גולן להתפטר.

בדקה ה-71 העלה חיים איצרין את אשקלון ל-3-0 שלגמרי לא משקף את מהלך המשחק והפנים של שרון מימר אמרו הכל.

ליאור ברטקובסקי במשחק טוב הצליח לכבוש מקרוב ולצמק ל-3-1 אחרי בישול נהדר של גל לוי הצעירועד לסיום התוצאה נשמרה כשאשקלון אוספת שלוש נקודות חשובות במאבקי הצמרת. המצב של ראשון ממשיך להיות אנוש ובשבוע הבא תארח את הפועל עפולה למשחק שבו היא חייבת לנצח.

שרון מימר מאמן ראשון היה מאוכזב בסיום המשחק ובצדק:
"חבל שלא ניצלנו את המחצית הראשונה הטובה. אם כן, המשחק יכל להיראות אחרת. קיבלנו גול מטעות של חוסר ריכוז ברגע עד אז היינו טובים. שילמנו על כל מצב שאשקלון הגיעו אליו. בתור קבוצת תחתית נשברנו מנטלית אבל יש מקום לאופטימיות. ראינו קבוצת כדורגל שמשחקת ולא מפחדת לשחק עם הכדור והגענו להמון מצבים. לצערי, ניצול המצבים שלנו הוא הזוי אבל זה דבר שנצטרך לתקן אותו בהמשך".

קרדיט: עוז מלכה doublepass.sport5.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה