כדורגל: איום השביתה של שחקני הקבוצה הוסר



הפועל ראשל"צ ממוקמת במקום הלפני אחרון בליגה הלאומית, מקום שנכון לעכשיו מציב אותה כאחת המועמדות הברורות לנשור לליגה א' בסיום העונה.

בנוסף לצרות המקצועיות רודפות את הקבוצה גם צרות כלכליות. כזכור, שחקני הקבוצה הציבו אולטימטום לפיו אם לא יקבלו את הכסף שחייבים להם יפתחו בשביתה. בשבוע שעבר הם אכן קיבלו את המשכורות כך שאיום השביתה הוסר וכעת מקווים לצאת לדרך חדשה הן מקצועית והן כלכלית. 

ביום חמישי כונסה פגישה בין שחקני הקבוצה למנכ"ל רוני בראון יחד רון חדד ו... רביב ספיר שכזכור הודיע במסיבת עיתונאים שהוא עוזב את המועדון ומתכוון להתמודד לראשות ההתאחדות לכדורגל. מסתבר כי הוא עדיין מאד פעיל במועדון...

בטרם החל בראון לדבר ניסה אריה אלטר יו"ר ארגון השחקנים לומר מספר מילים אך בראון סירב לאפשר לו ודרש ממנו במפגיע לעזוב את החדר ואף האשים אותו בהסגת גבול, דבר שגרר עימות שעלה לטונים גבוהים בו.
לאחר שהוצא אלטר מן הפגישה פנה בראון לשחקנים והתייחס לאינטרס שהיה ליו"ר ארגון השחקנים לטענתו להגיע לפגישה המדוברת: "קיבלתם משכורות וזה לא קשור לאריה אלטר. שיהיה ברור, אריה עושה את תפקידו וזה בסדר, אבל דרככם הוא קונה לעצמו את המעמד שלו. כשאומרים שארגון השחקנים לא עושה כלום ואחרי רבע שעה מתקשרים אליו לבקש תגובה הוא מקבל תמונה באינטרנט. היום הוא בא לפה כי הוא יודע שקיבלתם משכורות ועכשיו הוא יספר שזה בזכותו. אין לו שום קשר לעניין. עושים רווח פוליטי על הגב שלכם. אל תתנו למצב הזה לקרות, אנחנו לא ניתן לזה לקרות".

בארגון השחקנים לא אהבו לשמוע את הדברים שאמר בראון ויו"ר הארגון אריה אלטר מסר בתגובה: "שוחחתי בעצמי עם רוני שהוא חבר יקר ואהוב. במשך חודשים ארוכים הן בעונה שעברה והן העונה חווים שחקני ראשון על בשרם הלנות שכר שהן בשפה פשוטה עבירה על החוק. הלחץ של ארגון השחקנים הן על הבקרה התקציבית והן על ההתאחדות שבא לידי ביטוי במניעת צירוף שחקן לקבוצה עשה את שלו והשחקנים קיבלו את משכורותיהם". 
 

אלטר הוסיף ואמר: "באותו בוקר אגב שילמנו מקופת הארגון 25 אלף שקלים לשחקני רמת השרון ולא התפארנו בזה. אנחנו עושים את העבודה בשקט וביעילות. לראייה בעונה שעברה ייצג ארגון השחקנים מאה ושניים שחקנים בבוררויות כנגד קבוצותיהם – במאה זכינו ובשתיים הגענו לפשרה לשביעות רצון השחקנים. מוטב שראשל"צ תשלם את הכסף בזמן ולא תנסה לטשטש את התנהלותה בהפצת שקרים על אחרים."

רוני בראון מסר: "אריה אלטר בחור מצויין וחבר ותיק. ביום חמישי הוא עשה משהו שלא היה צריך לעשות והתפרץ לישיבה שלא הוזמן אליה אבל הוא באמת לא הבעיה שלנו".

האם אתה באמת חושב שאריה אלטר ניסה לעשות הון פוליטי על גבי השחקנים?
"אין לי מה להוסיף מעבר למה שאמרתי".
 
קרדיט: עוז מלכה doublepass.sport5.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה