כדורסל:מכבי ראשל"צ החתימה את ג'יימס תומאס



הסנטר, שהיה חלק מהסגל של מכבי חיפה בעונה שעברה, חתם במועדון במקומו של מארש ששוחרר. האם הוא יצליח לעזור לקבוצה החלשה בליגה?

עם ניצחון ליגה אחד והכתרה כקבוצה החלשה ביותר בליגה במכבי ראשל"צ עדיין לא מוותרים ומנסים למצוא את הפאזל הנכון לקבוצה.

הקבוצה מעיר היין הודיעה היום (חמישי) כי החתימה את הסנטר ג'יימס תומאס (205, 32) ששיחק בעונת האליפות של מכבי חיפה ויצטרף למועדון הכתום. הוא צפוי לנחות כבר בשבת הקבוצה ולחבור לסגל לקראת המחזור הבא.

תומאס שיחק אשתקד במכבי חיפה, שם רשם ממוצעים של 9.8 נקודות ואף סיים במקום הרביעי בליגה במדד הריבאונדים עם 9.3 בממוצע למשחק. את העונה הנוכחית פתח בליגה המקסיקנית במדי קבוצת סולס , בתשעה משחקים העמיד ממוצעים של 6.7 נקודות ו-11.2 ריב' ב-25 דקות למשחק. לפני שחתם במקסיקו שיחק ברפובליקה הדומיניקנית, שם שיחק בקבוצת טיאנס נסיונאל איתה העפיל לסדרת גמר פלייאוף.

תומאס ידוע כריבאונדר נהדר, שחקן פיזי וקשוח בעל ניסיון אירופאי עשיר. הסנטר שיחק בליגה האיטלקית במשך ארבע עונות (2006-2010) ובעונתו האחרונה באיטליה (2010/11) במדי ג'יבובה סקאפטי העמיד ממוצע של דאבל-דאבל עם 13.2 נקודות, 11.8 ריבאונדים ו-1.3 חטיפות למשחק. עוד שיחק באיטליה בקבוצת טראמו וגם בליגה הטורקית במדי ארדמיספור.

בעונת 2006/07 השתתף ביורוליג במדי קלימאמיו בולוניה והעמיד של 10.5 נקודות, 9.8 ריב' ו-1.5 חטיפות. בנוסף שיחק שנתיים ב- NBA עם 33 הופעות בארבע קבוצות: פורטלנד טרייל בלייזרס, אטלנטה הוקס, פילדלפיה ושיקגו בולס.

בנוסף, "קניון הזהב" הצטרף אמש לנותני החסות של המועדון. הקניון שבבעלות קבוצת משה ויגאל גינדי ישמש כנותן חסות משני לקבוצה, במסגרת הסכם החסות יופיע שם ולוגו "קניון הזהב" על גב תלבושת השחקנים. כמו כן יופיע שם ולוגו הקניון בהיכל הספורט בית מכבי ובכל הפרסומים של המועדון.


ריקארדו מארש שוחרר ממכבי ראשון לציון

מכבי ראשל"צ הודיעה אתמול (רביעי) על שחרורו של הסנטר ריקרדו מארש, לאחר 6 משחקים בלבד.

"שחרורו של מארש נעשה ברוח טובה, תוך כדי שיתוף פעולה מלא ולשביעות רצון שני הצדדים. המועדון מאחל לשחקן הצלחה רבה בהמשך דרכו", נכתב בהודעה ששחררו הכתומים.

 

קרדיט:  nrg.co.il

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה