כדורסל: עוד הפסד למכבי ראשון



מכבי חיפה השיגה ניצחון חוץ 72:87 על מכבי ראשל"צ. מורן רוט הנהדר עזר לאורחים לעלות ל-10:24 לקראת סיום הרבע הראשון שנגמר ב-18:30 לטובת הירוקים. הרבע השני נפתח עם ריצה של 0:13 לטובת הביתיים ושבע דקות להפסקה ההפרש היה שלוש בלבד מנגד. רנדל ויבזורי דאגו להרגיע את הקבוצה מהכרמל והגדילו את היתרון ל-35:43 בסיום המחצית הראשונה.

ההגנה של הכתומים פשוט לא עבדה וחיפה שמרה על היתרון בקלות, 43:57 אחרי עוד שלשה של מורן רוט. טזמין מיצ'ל היה זה שקבע את תוצאת הרבע, 54:63. דונטה סמית' קבע 65:77, וסגר את המשחק. בסיום.

הקלע המוביל של המפסידים בריאן הופקינס (22 נק'): "הראנו מה אנחנו יכולים לעשות ולמה אנחנו מסוגלים, זה היה משחק צמוד כמעט עד לסיום. ברבע האחרון עשינו כמה החלטות שעלו לנו במשחק, אבל שיחקנו טוב ונלחמנו".

מאמן הקבוצה, מתן חרוש: "מכבי חיפה היא אתגר, החלטנו שמיטשל ישמור על סמית' וזה הצליח לעצור אותו לפחות למחצית הראשונה. בדומה למשחקים הקודמים נפלנו בריבאונד, מה שהכריע בסוף את המשחק. צריך לתת הרבה מחמאות לצעירים שלנו שנתנו אנרגיות. כרגע מה שיש לנו לא טוב מספיק ולא סתם אמרתי עוד בהתחלה שיהיו שינויים אבל גם לוקח זמן להטמיע אותם".

רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעיר? תנו לייק לדף הפייסבוק של Rishonet.com

קרדיט: יצחק ויזהוף nrg.co.il

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה