חרוש:" ייקח לנו זמן להכנס לקצב, נביא שחקן זר"



חרוש:"יש לנו שלושה שחקנים שהם שחקני העתיד של הכדורסל הישראלי ובכלל אני חושב שאנחנו קבוצה מאוד מעניינת. אנחנו נעשה המון שינויים אבל ייקח לנו עוד כמה חודשים טובים להכנס לקצב של העונה הסדירה".

הפועל ת"א ניצחה הערב (ראשון) בביתה 71:82 את מכבי ראשל"צ. חניכיו של ארז אדלשטיין התאוששו מההפסד הדרמטי להפועל אילת וחזרו למסלול הניצחונות, בעיקר בעזרת 30 נקודות קרלון בראון. עבור הקבוצה מעיר היין מדובר בהפסד שני עד כה בליגה מתוך שלושה משחקים.

מאמן מכבי ראשל"צ, מתן חרוש, אמר לאחר ההפסד: "אני חושב שבאנו אם פילוסופיית משחק, שמרנו הגנה איזורית והיינו מאוד מסודרים ומאורגנים אבל כשאתה קולע באחוזים נמוכים לשתיים, קשה לעצור את היריב בהתקפות מתפרצות. לא נשארתי עם גארדים וקשה מאוד לשחק ללא גארדים, במיוחד בכדורסל בארץ. הקבוצה הזאת לא עברה הכנה, לא איתי ולא עם המאמן הקודם, וזה מאוד משפיע עלינו. יש לנו יסודות טובים אבל אנחנו בעצם נכנסנו למים העמוקים של הליגה בלי הכנה ואנחנו כרגע פחות זר, אבל בסך הכל עשינו הרבה דברים טובים".

המאמן המשיך: "יש לנו שלושה שחקנים שהם שחקני העתיד של הכדורסל הישראלי ובכלל אני חושב שאנחנו קבוצה מאוד מעניינת. אנחנו נעשה המון שינויים אבל ייקח לנו עוד כמה חודשים טובים להכנס לקצב של העונה הסדירה.

"בזמן הקרוב זה המצב של הקבוצה, ואני מתקשה להאמין שיקרה משהו. הסיוט הכי גדול של מאמן זה לא להפסיד משחקים אלא לחפש זר במהלך העונה ואתה מרגיש שאתה נמצא בתוך הקיץ כל הזמן בלי יכולת להתקדם".

חרוש סיכם: "נביא זר שיתאים ואנחנו לא מתכוונים להתפשר על עוד שחקן רק כדי שנגיד שהבאנו זר, אבל לא צריך להיות מאמן כדורסל כדי להבין שאנחנו משחקים ללא שחקן פנים וללא זר ואני מאמין שניהיה הרבה יותר אפקטיביים ונמשוך הרבה אש כשיהיה לנו את הזר הנוסף".

גארד ראשל"צ, שון דאוסן: "אין לי כל כך מה להגיד עלינו מעבר לזה שנתנו כמעט את כל מה שיכולנו. הפועל תל אביב הגיעה יותר אגרסיבית והשאירה יותר על המשחק ומגיע להם הרבה קרדיט. אני מאמין שכבר במשחק הבא נראה אחרת. ניסיתי לעזור לקבוצה כמה שיותר לחזור למשחק וגם הצלחנו להוריד את ההפרש לשבע והראינו הרבה אופי. לדעתי זה מראה על הרבה אופי שיש לנו בקבוצה אבל הערב זה לא הספיק. הגארדים של הפועל, רביב לימונד וקרלון בראון, נתנו את הטון מבחינת נקודות אבל בסך הכל הפועל שיחקה כדורסל טוב ויפה נגד האיזורית שלנו וזה מה שעזר להם לנצח".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה