מכבי ראשל"צ הפסידה להפועל ת"א 71:82



שתי הקבוצות עם הישראלים הטובים בליגה, אבל עם זרים לא מי יודע מה, נפגשו בהדר יוסף. הפועל ת"א, לראשונה העונה באולמה הביתי לא התרגשה מגודל המעמד ולעיני 1,400 צופים הוליכה בהפסקה 28:35. בהמשך הפועל הגדילה את יתרונה, ניצלה את היעדר זר רביעי בראשון ועלתה ליתרון 46:63 ובסיומו של הרבע השלישי.

הפועל ת"א - מכבי ראשל"צ 71:82

קרלון בראון, הזר המצטיין של האדומים, ורביב לימונד, שפורח אצל ארז אדלשטיין, פשוט העלימו את ראשון, שצריכה לעשות בדק בית אצל הזרים שלה. שניים מהם, טזמין מיצ'ל והרכז בריאן הופקינס, קלעו יחד ב-3 רבעים 10 נק'. למזלו של מתן חרוש, מאמן הכתומים, ריקרדו מארש היה מעט יותר טוב והוא זה שמנע מחבריו תבוסה בשלב מוקדם של המשחק.

הופקינס, שאולי הרגיש שהוא הבא בתור לשלם את מחיר הכשלונות, התעורר משום מקום וראשון החלה לנגוס בפער הגדול של הפועל, שהצטמצם ל-7 בלבד (63:70).  ליותר מכך לא היה לשחקני ראשון כוח. לימונד עם 21 נק' וקרלון בראון (30 נק') ניצחו על מקהלת הצבא האדום. ניצחון שני להפועל.

ראשון כאמור, איכזבה. הופקינס קלע בסופו של משחק 21 נק'. מארש נתקע על 18. הישראלים ניפקו רק 25 נק', כמעט כמו לימונד. אף אחד לא יזכור לכתומים את העובדה ששלטו בריבאנד עם 47 כדורים חוזרים לעומת 33 בלבד של האדומים.

ביום שישי, במסגרת משחקי המחזור ה-4, תארח ראשל"צ את הפועל ירושלים. הפועל ת"א, שהיתה אמורה לפגוש את הפועל חולון בפחים, לא תשחק מאחר והמשחק נדחה ל-19 בנובמבר.

קרדיט: יצחק ויסהוף nrg.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה