עידן מימון מלך שערי כל הזמנים בכדוריד



עידן מימון הוא מלך שערי ליגת העל בכדוריד בכל הזמנים, 2,926 שערים, עד היום. כאשר השעון באשלים הראה 14:27 עידן בצורה כה אופיינית לו, חטף כדור, רץ מגרש שלם ומול מישה לוין לא התבלבל וברגע שהכדור נכנס הכל התפרץ.

שחקני הקבוצה רצו לעברו, האוהד שמלווה את הפועל עוד בטרם עידן עלה לבוגרים, שמעון פרג'ון, רץ לעברו עם זר פרחים ולסיום נפרס לכבודו שטיח אדום וחבריו לקבוצה יחד עם כל הכבוד שמגיע לאס"א תל אביב, עמדו ופרגנו לשחקן הכדוריד הגדול בכל הזמנים שהספיק לכבוש שערים נוספים בדרך לניצחון 28:35.

עידן מימון היה זה שפתח את המשחק עם 0:1 אך שערים נוספים של טיאומיר דודר ויובל גררה העלו ל-1:4 בדקה השביעית. אס"א צמצמה ל-4:7 בדקה ה-13 אולם הפועל אלטשולר שחם בהנהגת אבישי סמולר שהחליף את עידן מימון הגדילה את הפער ל-11:17 בהפסקה.

איבודי כדור רבים בפתיחת המחצית השנייה עזרו לאס"א לצמצם ל-21:24 בדקה ה-41. הפער נשמר עד הדקה ה-9 בה האדומים החלו להיות מדוייקים יותר ועד לסיום הפער צמח ל-28:35.

כבשו להפועל אלטשולר שחם ראשון לציון: טיאומיר דודר 7, טל הרשקוביץ 5, עידן מימון ויובל גררה 4 כ"א, אבישי סמולר ועוז חממי 3 כ"א, ערן צרפתי וסשה צ'ודנובסקי 2 כ"א, יותם טל, דן מירקוס, גיא כהן וגידי שירי הוסיפו שער אחד כל אחד.

קרדיט: האתר הרישמי של הפועל ראשון לציון

צילום: גבי אלאלוף


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה