רביב ספיר ירוץ לתפקיד יו"ר ההתאחדות



מועצת ההימורים אמנם עדיין לא הצליחה לשכנע את אבי לוזון לחתום על מסמך לפיו הוא מוותר על קדנציה נוספת כיו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבל זה לא מפריע למועמדים חדשים לתפקיד להופיע. רביב ספיר, בעלי הפועל ראשון לציון, מתכוון להודיע מחר (שלישי) במסיבת עיתונאים מיוחדת שהוא ירוץ בבחירות הבאות שייערכו ביוני 2014, במטרה לשבת על הכסא הכי חשוב בכדורגל הישראלי.

בשלב הראשון, ספיר מתכוון להתמודד על ראשות מרכז הפועל מול שטרן חלובה, ובמידה שינצח בבחירות הללו, הוא יתמודד על תפקיד יו"ר ההתאחדות עצמה. עם זאת, איש העסקים בן ה-53 עשוי להיתקל בבעיה של ניגוד עניינים, מאחר וגם הוא בעלים של קבוצה. כזכור, הסיבה שבגינה בטוטו דורשים שלוזון לא ימשיך, היא המסקנה של וועדת זליכה לפיה יש ניגוד אינטרסים בהתאחדות, וספיר יצטרך להסביר מדוע המצב שלו שונה.

גם גורמים המקורבים להפועל ראשל"צ טענו שהסוגייה עלולה להוות מוקש. בכל מקרה, ספיר יצטרך לעזוב את המועדון אם הוא ימונה ליו"ר ההתאחדות. בשלב זה, הוא סירב לשחרר תגובה ועל השאלות הללו הוא יצטרך להשיב במסע"ת.
ספיר הפך לבעלים של הפועל ראשל"צ ב-2008, כאשר רכש את המועדון מהעירייה בצוותא עם רון חדד. במהלך התקופה שלו במועדון, הכתומים בילו עונה אחת בליגת העל לפני שנתיים, אך השנה הם מדשדשים בתחתית הליגה הלאומית.

למי שלא מכיר את האדם, הרי שמדובר במנכ"ל והבעלים של חברת "קבוצת דוידס". ההיסטוריה שלו בכדורגל הישראלי מגוונת, כאשר הוא היה כדורגלן פעיל בשנות ה-80. בעבר הוא גם היה שותף בהכח רמת גן, והיה מעורב במחלקת הנוער של מכבי ת"א. כעת הוא מקווה לעלות מדרגה ולהיות האיש החזק בכדורגל שלנו.

קרדיט: זיו אברג'ל ערוץ ספורט 5


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה