כדוריד: הפסד למכבי ראשון בבית



מכבי טיירק ת"א, מוליכת הטבלה בליגת הכדוריד, התארחה הערב (שלישי) בבית מכבי אצל מכבי ראשל"צ, במשחק המרכזי שפתח את המחזור ה-5 בליגת ווינר. הצהובים מת"א המשיכו לשמור על מאזן ניצחונות מושלם, והנחילו את ההפסד שני העונה למחזיקת הגביע 26:34 (12:16). נובאק בוסקוביץ' מתרומם לאחד מ-8 שעריו במשחק.

עומר גרא הבקיע את השער הראשון של מכבי ראשל"צ, טל בלכר ועומר דבדה הפכו את התוצאה והעלו את מכבי ת"א ל-1:2 בדקה ה-6, ואז הגיעו שני שערים רצופים של גל אברהם שקבעו 2:3 למחזיקת גביע המדינה. אולג בוטנקו, מאמן מכבי ראשל"צ, הורחק על ידי השופטים. זה לא הפריע למכבי ראשל"צ לעלות ל-3:5 לאחר 5 איבודי כדור של ת"א. תום מטלון סיפק אסיסט שלישי ונהדר לדן נתן שהשווה ל-6:6.

בויאן בוטוליה עם שני שערים רצופים תוך דקה, ו-4 בסה"כ, העלה את מכבי ת"א ל-7:10 (23'). אלכס בזברחני סחט פנדל, ובוטוליה דייק והעלה את ההפרש ל-4 שערים. פיליפ מריאן כבש את הראשון שלו, ובזברחני השיב מהצד השני – 8:12 (25'). בוטוליה (6 שערים) גם קבע את תוצאת המחצית – 16:12 למכבי ת"א, בה הצטיין אלדר שיקלושי, שוער מכבי ת”א, מול האקסית שממנה הוא מושאל.

המחצית השנייה נפתחה בשני שערים רצופים של בוטוליה, שניהם בפנדלים – 12:18 למכבי ת"א בדקה ה-33. פיליפ מריאן כבש שני שערים וצימק, ופומרנץ קבע – 14:20 (36). רוזנטל ומריאן שוב הקטינו את ההפרש ל-5 שערים, אבל בוסקוביץ' קבע – 16:22 (40'). שלושה שערים רצופים של בוסקוביץ', דבדה ובוטוליה קבעו את יתרון 17:25 (45'). בוטוליה בשערו ה-10, ובוסקוביץ' בשערו ה-5 הפכה את המשחק לחד-צדדי עם 18:27 (48'). דבדה ובוסקוביץ' קבעו את יתרון השיא – 20:30 (52').

אריאל רוזנטל הבקיע בין לבין והשלים 10 שערים. אבי רש הוריד את אלדר שיקלושי לספסל לקבל תשואות מהקהל. מכבי ראשל"צ לקחה פסק זמן חמש דקות לסיום, ויואב נאמן העביר בו בעיקר נאום מוטיבציה של לשחק על הכבוד. רש גם הכניס את עוז מטלון לשחק לצד אחיו, תום מטלון, שניהל נהדר את המשחק של מכבי ת"א. נדב רובין כבש את השער האחרון וחתם הפסד כואב – 26:34 למכבי ת"א, שנראית מוכנה לגביע אירופה (בשבת מול זומימאק ממקדוניה, בסיבוב השני בגביע האיגוד האירופי).

כבשו למכבי ת"א: בויאן בוטוליה 12, נובאק בוסקוביץ' 8, אלכס בזברחני, גיל פומרנץ ועומר דבדה 3 כ”א, דן נתן וטל בלכר 2 כ"א, תום מטלון 1 (7 אסיסטים).

כבשו למכבי ראשל"צ: אריאל רוזנטל 10, פיליפ מריאן 5, עומר גרא 4, גל אברהם 3, איציק חליפי 2, נדב רובין ועמית סטלמן 1 כ"א. שפטו אסף פארן וירון בן דן.

מאמן מכבי ראשל"צ, אולג בוטנקו: “אני לא רואה את זה כהשפלה, למרות שההפרש הוא גבוה. אני מצטער שפגעתי בתפקוד של הקבוצה שלי עם ההרחקה. כרגע לא יכול לומר אם נשברנו, אבל זה לא נראה טוב במחצית השנייה. יש לנו הרבה דברים לטפל בהם, ואנחנו נחזור לעבוד כדי להראות יותר טוב. אנחנו באמצע דרך, ונצטרך להציג יכולת טובה יותר בהמשך כדי שזה ייראה אחרת”.

שני האקסים של מכבי ראשל"צ, שהיו המצטיינים במשחק, אלדר שיקלושי ותום מטלון סיכמו. "התרגשתי בהתחלה, אבל כדי לנצח בבית מכבי צריך לתת פה הצגה”, הבהיר שיקלושי, ומטלון הוסיף: “היום הצלחנו לשמור על יכולת גבוהה לאורך כל המשחק. העונה עוד ארוכה, עברנו את המשחק הזה ועכשיו למשחק הבא".

צילום: עמית שיסל (אתר איגוד הכדוריד הישראליי)

קרדיט כתיבה: nrg מעריב


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה