מתן חרוש מונה למאמן מכבי ראשון לציון



מתן חרוש, שהיה שותף לעונה מדהימה של מכבי ראשל"צ ב-2011/12 בה העפילה הקבוצה לפיינל פור ולמעמד גמר גביע המדינה, מונה הערב (שני) למאמן הקבוצה.

חרוש שהיה לעוזר מאמן של אפי בירנביום במשך עונה וחצי בקבוצה מונה לתפקיד לאחר שרוני בוסאניהודיע במפתיע על רצונו לעזוב את תפקידו.

חרוש אמר לאחר המינוי: "אני מאוד שמח לחזור למשפחת מכבי ראשון, בלב אף פעם לא עזבתי את המועדון שהיה לי איתו חיבור מדהים. מעכשיו כולנו יוצאים לדרך חדשה ולדעתי אנחנו הקבוצה הכי מסקרנת בליגה, קבוצה שמציבה שחקנים ישראליים שהם העתיד של הכדורסל הישראלי בשילוב שחקנים מנוסים יותר. אך יכול להיות שייעשו מספר שינויים בהמשך על מנת שנצא לאותה דרך חדשה".

עוד הוסיף: "אני מודה להנהלת הקבוצה ולקהל, בימים האחרונים קיבלתי מהם אהבה גדולה ואני בטוח שעם האנרגיות האלה נלך קדימה. מכבי ראשון זה מועדון שיש עיר שלמה מאחוריו, ראש עיר מפרגן ותומך, הנהלה מקסימה ואוהדים מדהימים. חשוב לי מאוד העונה ליצור קשר חיובי והדוק עם האוהדים ומקווה שהעונה נצליח להיות הקבוצה הצעירה והלוחמת של הליגה".

יו"ר המועדון יצחק פרי: "אני שמח שמתן חוזר אלינו לאחר שנה שהיה מחוץ למועדון. מתן הוא חלק מהעבר של מכבי ראשון וללא ספק חלק גדול  מעתידה. הוא היה שותף לעונה גדולה  של הקבוצה בה העפילה לפיינל פור ולגביע המדינה ואני מקווה שיצליח העונה באותה מידה. יש לי הרבה אמונה ביכולותיו, ישבתי לידו שנה שלמה על הספסל ואני מאמין בכדורסל שלו וביכולת להוביל את מכבי ראשון לציון בשנים הבאות".

קרדיט: יצחק ויסהוף nrg.co.il 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה