כדוריד: הפסד להפועל ראשון לציון למכבי ת"א



מתי בפעם האחרונה שתי הראשוניות נוצחו באותו מחזור ליגה, ועוד כבר במחזור השני? אז מכבי ת"א ובויאן בוטוליה עם 10 שערים מנחילים לאלופה הפסד ליגה ראשון כבר במחזור השני - 27:29,

מתי בפעם האחרונה שתי הראשוניות נוצחו באותו מחזור ליגה, ועוד כבר במחזור השני? אז מכבי ת"א ובויאן בוטוליה עם 10 שערים מנחילים לאלופה הפסד ליגה ראשון כבר במחזור השני - 27:29, ומכבי קרית מוצקין עושה זאת מול מחזיקת הגביע מכבי ראשל"צ עם 20:24 הרבה בזכות נהדרת של הישראלים שלה - אורן מאירוביץ', ברק עמר, מאור אפוטה ו-ולדי קופמן.

המחזור השני בליגת ווינר כאמור שוחק היום, ובמרכזו עמד כמובן המפגש המסקרן בין מכבי ת"א להפועל ראשל"צ. הקרב הלוהט בין בויאן בוטוליה שעבר לצד הצהוב, ולבין טיאומיר דודר שמחליף אותו בצד האדום.

ההבדל בתפוקה בין בוטוליה (10 שערים) לדודר (אפס שערים) עשה את ההבדל, בקיזוז יכולת נהדרת של בויאן ליובסיץ' שוער הפועל (18 עצירות). תוסיפו יכולת טובה במחצית השנייה של טל בלכר, ושל אלון כהן בשער הצהובים, וכל זה הוביל לניצחון שני של מכבי בליגה ולהפסד ראשון של האדומים – 27:29 (11:14), אחרי שהפער עמד בדקות האחרונות כבר על שישה שערים.

כבשו להפועל ראשל"צ: טל הרשקוביץ 8 מ-10, עידן מימון 6 מ-9, עוז חממי 5 מ-8, ערן צרפתי 3 מ-6, דן מירקוס 2 מ-2, גידי שירי 1 מ-1, שי הרשקוביץ 1 מ-2, אבישי סמולר 1 מ-2. בויאן ליובסיץ' סיפק 18 עצירות מ-45.

שפטו מתן לינדבאום ודור לרון (שנבחנו על ידי דראגן גנצ'בסקי המקדוני, משבץ השופטים הבכיר באירופה).

מאמן הפועל, סער פרנקל: "אכזבה. רצינו לבוא לנצח, אבל לא הגיע לנו לנצח. התעוררנו מעט מדי ומאוחר מדי. רמת האנרגיה לא הייתה מספיק, לפחות כמו שאני מצפה. לא היינו צריכים להוריד ראש כשהיינו בפיגור. שהרגשתי שאנחנו לא נחושים בפעולות הקטנות, זה מביא קצת עצבים.

"זה יירגע כדי שנתקן את זה מהר. אני לא מצפה שנראה בשיא שלה עכשיו, אבל היינו צריכים להגיע יותר מוכנים וטובים. אני לא אתרץ שהיינו חסרים פצועים. פשוט לא היינו מספיק טובים בפעולות הקטנות וברמת הנחישות".

קרדיט: nrg.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה