טורניר הסטריטבול של ראשון לציון



טורניר ה"סטריטבול" של ראשון לציון הגיע הערב (רביעי) לסיומו. בטורניר, המתקיים זו השנה הרביעית ברציפות ע"ש אורנתן מוטעי ז"ל, מושך אליו שחקנים ואוהדים רבים מידי שנה.

שלבי הגמר החלו בשעה 21:00 וסי כמו את הטורניר שנערך על פני שלושה ימים. במהלך המשחקים התקיימו גם הופעות ותחרויות שלשות והטבעות נושאות פרסים.

את הטבלה הוליכה נבחרת ה"סוהו" שנותרה  ללא הפסדים לפני "הלופט", "ברשבסקי-מאמי" ו"הסינדיבאד". בתחרות עצמה נטלו חלק גם כדורסלנים מהליגות הבכירות בישראל, ביניהם ג'רמיין הול, גור פורת, טל דן, אבירם זלקוביץ' ואור סולומון.

במשחק הגמר ניצחה הקבוצה הצעירה של מכבי ראשון והשחקן המצטיין בטורניר היה דניאל איידן גם הוא ממכבי ראשון.

הטורניר התקיים בלב רובע הבילויים של אזור התעשייה הישן בעיר היין, על משטח כדורסל מיוחד מארה"ב כנהוג בטורנירי הסטריטבול הגדולים בעולם, והוא מושך אליו מדי שנה קהל רב ושחקנים.

 

 צילום : אבי קקון Rishonet.com

מנכ"ל החברה העירונית ראשל"צ, אלי פולק, אמר: "מדובר בטורניר קיצי באווירת סוף הקיץ. כרגיל יהיה במקום הפנינג שלם ועם זאת תחרות מאוד אינטנסיבית כי כל אחד עושה הכל כדי לנצח".

סמנכ"ל החברה העירונית ומנהל רשות הספורט, אמיר סולרסקי הוסיף: "הטורניר זכה להצלחה רבה והוא כבר חלק בלתי נפרד מאיתנו. לאורך השנים השתתפו כאן שחקנים איכותיים, קהל רב ולפעמים יש אווירה של יורוליג. כולם רוצים ליהנות אבל גם לנצח. זה טורניר שנועד להנציח את בן העיר ואנחנו נותנים לו את כל הכבוד הראוי. אני קורא לתושבי העיר להגיע לרובע באזור התעשייה הישן ולצפות בחוויית כדורסל אמיתית".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה