שביל האופניים ייקרא ע"ש רוכב שנהרג



עיריית ראשון לציון קראה לשביל אופניים בעיר על שמו של אל"מ שלום גרוסמן ז"ל שנהרג לפני שנתיים בעת שרכב עם קבוצת רוכבים בכביש 3, סמוך לנחל שורק. יחד איתו נהרג תושב העיר יצחק סימון ז"ל.

הספורט היה חלק בלתי נפרד מחייו של גרוסמן, הוא פעל רבות במסגרת עמותת "רצים וטריאטלתים בראשון לציון ע"ש ליאור שבתאי ז"ל. בשירותו הצבאי הוא שימש כקצין קשר בחטיבת גולני, ראש ענף תכנון וארגון במפקדת חיל הקשר, האלקטרוניקה ומחשבים בפיקוד דרום, ראש מחלקת הקשר במפקדת חילות השדה.

בתפקידו האחרון היה מפקד מרכז שיקום ואחזקה  בצריפין. כמו כן הוא פעל בהתנדבות במסגרת שירותי החירום של עיריית ראשון לציון.

התאונה הקשה התרחשה לאחר שנהג צעיר נרדם על ההגה ולא היה ער לקבוצת הרוכבים שדיוושה בשולי כביש. בתאונה נפצעו עוד חמישה רוכבים. יש לציין כי רוכבי האופניים לבשו בגדים בהירים ואמצעי מגן. כמו כן, בית המשפט ציין כי הראות במקום הייתה טובה וקבוצת רוכבי האופניים נראתה למרחקים.

השביל שייקרא על שמו של גרוסמן מתחיל בשדרות ההסתדרות פינת גולדה מאיר ומסתיים בשדרות רבין בכיכר רבין, זה מסלול יפיפייה של 900 מטרים, הוא חלק ממסלול אופניים חדש שהעירייה סיימה לסלול השנה, המתחיל ממרכז
העיר ונמשך עד לחוף הים, שמונה קילומטרים שלאורכם פזורים מתקני כושר וריהוט רחוב, עלות סלילת השביל נאמדת בכעשרה מיליון שקלים.
 
קרדיט: nrg.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה