אומנויות לחימה בחינם



פעם בשבוע ימתין לצעירים ולבני הנוער מדריך נוער מהרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול לשלוש שעות של אימונים בגן העיר * בעירייה מבקשים ליישם תוכנית מוצלחת שהחלה בגנים הציבוריים ביפן * יוזמה זו מצטרפת לפעילויות ספורט נוספות שיתקיימו במהלך חופשת הקיץ

הורים ובני נוער, תרשמו לעצמכם: פעם בשבוע, בימי שלישי, בין השעות 20:00-23:00, ימתינו לכם בגן העיר, ולד איוונוב, רכז חבר העמים ברשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול ומדריך הנוער יבגני ברחמן, שילמדו את הילדים ובני הנוער טכניקות באומניות הלחימה ויעודדו אותם לקיים פעילות ספורטיבית.בעירייה מקווים לשחזר הצלחה ששטפה את העולם והחלה בפארקים הציבוריים ביפן, כאשר המטרה היא להרחיק את בני הנוער מסכנות הרחוב, לספק להם פעילות חיובית ובד בבד להקנות להם ערכים של ספורט. יוזמה זו היא שיתוף פעולה של הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול ואגף הנוער וצעירים במסגרת פעילות הקיץ העירונית לבני הנוער.בעירייה מסבירים: "השתתפות בפעילות קרב מגע ואמנויות לחימה מגביר אצל המשתתף את המודעות העצמית, את הביטחון העצמי כמו כן בשיפור בריאות גוף ונפש.
 

התרגול המתמיד מסייע להורדת מתחים ומרחיק את המשתתף מסכנות הרחוב כמו שימוש בסמים וצריכת אלכוהול."הפעילות הינה חלק מאירועי הקיץ בראשון לציון, בין פעילויות הספורט הנוספות ניתן לציין גם 15 מגרשי ספורט במוסדות חינוך ברחבי העיר שיהיו מוארים עד השעות הקטנות של הלילה. כמו כן האגף לקידום נוער במינהל לשילוב חברתי, יקיים גם השנה טורניר קט רגל שכונות.הסקייטפארק החדש יהיה פתוח למחליקים שבעה ימים בשבוע, מ-11:00 בבוקר ועד שלוש לפנות בוקר.
 
בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעיר- הקליקו ותנו לייק
 
מדריכים חברתיים יהיו במקום בכל שעות הפעילות. תוכנית "לילות אקטיביים" תפעל גם היא כמתוכנן, במסגרתה יופעלו בני הנוער בפריסה עירונית רחבה בשישה אזורים בעיר: מרכז הנוער באלנס, המרחב בקרית גנים, מרכז הנוער בנחלה, הבית למדע ועמדה ומועדון נחשונים בקרית ראשון.
 
כך שכל נער ונערה יוכלו להצטרף לפעילות סמוכה למקום מגוריהם. תוכניות ההפעלה מתמקדות בנושאים אטרקטיביים עבור בני הנוער, כמו: הרקדות, פעילויות ספורט, טורניר כדורגל, ערבי פלייסטיישן, ערבי בישול, מופעי להקות צעירות ופעילויות רבות נוספות לשעות הקטנות של הלילה. בעירייה מוסיפים: "במקום להסתובב ברחובות ללא מעש, אנחנו מעשירים את שעות הפנאי של בני הנוער. חופשת הקיץ ידועה כתקופה "מועדת לפורענות", אשר מפאת עודף זמן פנוי, נוהגים הצעירים לעסוק בפעילויות המלוות ברעש ומטרד עבור תושבי העיר. כבכל שנה,  יזם אגף הנוער והצעירים של עיריית ראשון לציון תוכניות רבות עבור בני הנוער בחופשת הקיץ. מלבד הפעילויות הרבות המוצעות לנוער, ייחודן של תוכניות הקיץ טמון בכך שאנו מגיעים אל בני הנוער, אל המוקדים המרכזיים הסמוכים לשכונות, כך שכל נער ונערה יכולים להגיע ללא כל מאמץ וליהנות מפעילות מעניינת, כיפית ומעשירה אשר איננה מהווה מטרד לאיש."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה