בית חדש למכבי ראשון לציון בכדוריד



האולם החדש שהוקם בקריית החינוך רביבים ישמש גם את תלמידי בית הספר. הוא נבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בבנייה ירוקה בהיקף של תשעה מיליון שקלים ויתפרש על שטח של 1700 מ"ר

בשבוע שעבר התקיים באשכול הפיס שבקרית החינוך "רביבים" טקס חנוכת אולם הספורט בהשתתפות בכירי העירייה. אולם הספורט נבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בבנייה ירוקה, הוא מתפרש על שטח של 1711 מ"ר לרווחת תלמידי בית הספר, תושבי העיר ואגודת מכבי ראשל"צ. לצד פעילות הכדוריד באולם יופעל בו סטודיו למחול.

עלות הקמת האולם נאמדת בתשעה מיליון שקלים במימון עיריית ראשון לציון ובהשתתפות מפעל הפיס.

בפתח האירוע התקיימו משחקי ראווה בהשתתפות שחקני מכבי ראשל"צ, מקשת רחבה של גילאים: החל מקבוצת ילדים ז' שזכתה לא מכבר באליפות, דרך קבוצת נוער עלית, קבוצת הותיקים של המועדון ואף שחקני עבר של הבוגרים כמו: מודי סורדו, תומר רום, דורון בן עטיה ועוד.

בעירייה מציינים: "ראשון לציון הינה המובילה בארץ בענף הכדוריד. שתי הקבוצות הבכירות, מכבי והפועל, מובילות את הליגה הבכירה לאורך שנים. מחלקות הנוער ובתי ספר לכדור-יד מונים אלפי שחקנים בכל הגילאים המשחקים תדיר במתקנים העירוניים.

תוספת האולם ברביבים תאפשר תוספת שעות אימונים ומשחקים בענף הפופולארי בעיר. בשנתיים האחרונות חנכה העירייה שישה אולמות ספורט חדישים ומשוכללים מתוכם שניים המתאימים לכדוריד, ועשר סככות לקירוי מגרשים במוסדות חינוך ברחבי העיר.

"ככל שהמתקנים שלנו יהיו טובים יותר וחדישים יותר" אומרים בעירייה "כך העניין בענף בקרב הדור הצעיר יגדל, וכך יותר ילדים יעסקו בספורט ובפעילות אקטיבית, מחנכת ובריאה."

מכבי "סרוגו" ראשל"צ אומרים:"האגודה מודה לעיריית ראשון לציון ולחברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש על הקמתו של אולם רביבים, שיהיה בית נוסף לפעילות הפורה של קרוב ל-20 קבוצות פעילות כיום במחלקת הכדוריד מכבי ראשל"צ. נפעל במלוא המרץ לקירוב הילדים ובני הנוער ממזרח העיר למשחק הכדוריד, באמצעותו אנו מקדמים את ערכי ההגינות, הרעות והכבוד ההדדי".

 

צילום: אריק מור


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה