מימון: "אולי אפרוש, אך אני עוד חולם לחזור לליגת האלופות"



עידן מימון, שזכה באליפות ה-12 בקריירה הארוכה והמפוארת שלו, הוסיף: "אני מודה למשפחה שלי ולקהל הכי טוב בארץ, שהוא זה שנתן את האליפות". על הביקורות נגדו אמר: "שתקתי לאורך ארבעה משחקים, אבל מה שקובע הוא המאני-טיים ויזכרו לי את הסוף.

כמו בכל שנה גם הפעם בראשון לציון חגגו באליפות בכדוריד. אלא שהפעם, בניגוד לארבע השנים האחרונות, החגיגה צבועה באדום. בהפועל ראשל"צ פתחו הערב (שישי) את בקבוקי השמפנייה לאחר שזכו באליפות ה-16 בתולדות המועדון והראשונה מאז 2008.

האדומים זכו בתואר לאחר שהמשחק החמישי והמכריע הסתיים בשוויון 31:31 לאחר הארכה. מכבי ראשל"צ ניצחה 24:27 בתום הזמן החוקי וכפתה את תוספת הזמן (שתי מחציות בנות 5 דקות כ"א).

מאמן האלופה הטרייה, סער פרנקל, היה מאושר ונרגש. פרנקל הודה לכל הצוות המקצועי והניהולי במועדון והתקשה לדבר על הזכייה עצמה. "אני חייב להגיד תודה לכולם במועדון ואני אוהב כאן את כולם". על עידן מימון אמר: "זה הספורטאי הכי גדול של המדינה".

עידן מימון, שזכה באליפות ה-12 בקריירה הארוכה והמפוארת שלו, הוסיף: "אני מודה למשפחה שלי ולקהל הכי טוב בארץ, שהוא זה שנתן את האליפות". על הביקורות נגדו אמר: "שתקתי לאורך ארבעה משחקים, אבל מה שקובע הוא המאני-טיים ויזכרו לי את הסוף. למשחק החמישי הגעתי בשביל הקבוצה שלי. פרישה? אני אשב ואחשוב. אולי אפרוש ואולי לא. עכשיו אני הולך לשמוח. להגיע שוב לליגת האלופות זה חלום ואני אשמח להיות שם. זה סוף מתוק".

אבישי סמולר, שחזר מגרמניה ובתוך עונה אחת כבר זכה באליפות. "דמיינתי כל הזמן מה אומר ברגעים האלה וזה קשה. תודה גדולה להנהלה שלנו שנותנת לנו את הכל מפתיחת העונה. הייתי שנים בבונדסליגה והפועל לא נופלת בניהול שלה משום קבוצה שהייתי בה". שוער הפועל ראשל"צ בויאן ליובישיץ', שהיה מגיבורי הניצחון, הוסיף: "היה משחק קשה מאוד, אבל בשביל רגעים כאלה הגעתי. אני כאן 4 חודשים וכבר זכיתי באליפות. אני פשוט מאושר".

בצד הצהוב לא הסתירו את האכזבה. "נתנו עונה מדהימה, אבל הפועל הגיעה טובה יותר לסדרה", אמר אקס הפועל ושחקן מכבי, אמיר לנגליב. "נתנו משחק הירואי היום וזה לא הספיק ואנחנו מברכים את הפועל. רצינו לנצח עבור כל המערכת, אבל זה הספורט".

צילום: אבי קקון

קרדיט כתבה :אסף אקרמן | ספורט 5 |


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה