כדוריד: הפועל ראשל"צ עלתה ל-1:2 על מכבי



כדוריד: האדומים השיגו יתרון בסדרת הגמר כשבויאן בוטוליה הצטיין עם 13 שערים. החניכים של בוטנקו חייבים לנצח בשישי כדי לשמור על הסיכוי

הקלאסיקו של הכדוריד הישראלי הגיע לקראת השיא כשהערב (רביעי) שוחק המשחק הרביעי בסדרת הגמר בין הפועל למכבי ראשל"צ. כזכור המשחק הראשון נגמר בשיוויון, כאשר במשחקים שלאחר מכן ניצחה כל אחת מהקבוצות במשחק החוץ.

המשחק נפתח בסערה מצד החניכים של סער פרנקל כשהם עולים ליתרון של 1:4לאחר שש דקות. המשחק לווה ברצף של עבירות בלתי ספורטיביות לאחר התקרית בין סמולר לאהרון, השופטים לא ריחמו ושלפו צהובים כדי להרגיע את הצדדים. ההתקפה של מכבי הציגה יכולת ירודה כשרק השוער של מכבי מציל מתבוסה. המחצית הסתיימה ב-9:16.

המחצית השנייה החלה כמו שהראשונה הסתיימה. בוטוליה המשיך לעשות ככל העולה על רוחו כשהתוצאה כבר הגיעה ל-11:19 להפועל. מכבי ניסתה לצמק, אך עד הסיום שמרה הפועל על הניצחון ובסיום בוטוליה ושירי קבעו 25:29 לזכות הפועל ו-1:2 בסדרה.

סער פרנקל שמתקרב לאליפות נוספת עם קבוצתו אמר בסיום: "אם במשחק שאנחנו מנצחים עם אכזבה זה אומר שבאמת היינו טובים. שיחקנו פנטסטי. אמרתי לשחקנים במחצית שנשתדל לשמור על היתרון במחצית השנייה. לא צריך להיות חזירים. יש דינמיקה של משחק. אם נשחק כמו שנראינו היום אני בטוח שננצח".

"שום דבר לא גמור", אמר בויאן בוטוליה שהצטיין עם 13 שערים. "יש לנו עבודה לא קלה לפנינו. צריך לפתוח את המשחק בדיוק כמו שעשינו הפעם. היינו בפער של שמונה שערים אבל בקצב כזה קשה לשמור על הפער וגם ארבעה זה מצוין. צריך להישמר מהקאמבקים שלהם בסוף ולגמור את הסיפור בשישי".

"עכשיו זה לא הזמן לתחושות", אמר המאמן המאוכזב, אולג בוטנקו. "צריך להתכונן למשחק החמישי כמה שיותר מהר. משחק שני שאנחנו רודפים ואיכשהו מצמקים. במשחק הבא נצטרך לדעת איך להתחיל. תהיה מלחמה על כל כדור ואנחנו נצטרך לעשות את העבודה בבית".

צילום: אבי קקון

קרדיט: אסף שמש ורוני מנור  one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה