כדוריד: נצחון להפועל ראשון לציון עח מכבי ת"א



סדרות חצי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדוריד יצאו הערב (שישי) לדרך וכבר בפתיחה זכינו
לדרמה, כאשר הפועל ראשון לציון גברה בחוץ 23:25 על מכבי תל אביב והעבירה אליה את
הביתיות.

הניסיון של האדומים בהחלט שיחק תפקיד, למרות שבויאן בוטוליה, השחקן הבכיר שלהם, לא שיחק דקות ארוכות. הקצב בפתיחה היה איטי ואחרי רבע שעה האדומים הובילו 4:5 בלבד, כאשר עד למחצית הם שומרים על היתרון ויורדים לנוח עם 11:13.

ריצה אדירה בפתיחת המחצית השנייה העלתה את ראשון לציון ל-11:18 מבטיח, אולם מכבי לא ויתרה וחזרה למשחק, כאשר ראשיץ' מצמק ל-19:18, 13 דקות לסיום. משם זה כבר היה קרב מוחות, עד שהצהובים איבדו כדור בדקה האחרונה והאורחים השלימו את הניצחון הגדול.

מאמן הפועל ראשון לציון, סער פרנקל: "זה המאני טיים האמיתי, זה היה הניצחון חשוב בשביל הביטחון. השפילו אותנו, דרסו אותנו, אבל נמשיך לשתוק ולעשות את הניצחון על המגרש. ביום שני יש עוד משחק. נעשו דברים, הקבוצה הייתה היום עם שמחת חיים, קבוצה נלחמת, אבל אנחנו צריכים כבר לחשוב על יום שני כדי להיות בגמר הפליאוף".

כבשו למכבי תל אביב: ראשיץ' 5, גיל פומרנץ 4, דן נתן, עומר דבדה ואיציק חליפי 3 כ"א, תומר שמעוני 2, אוריאן ליפץ, טל בלכר, ורנר סטרידום 1 כ"א.

כבשו להפועל ראשון לציון: אבישי סמולר 7, יובל גררה ועוז חממי 5 כ"א, שי הרשקוביץ 3, יותם טל 2, עידן מימון טל הרשקוביץ, גידי שירי 1 כ"א. בויאן ליובסיץ' סיפק 16 עצירות.

קרדיט: מערכת וואלה ספורט

לכתבה המקורית לחץ כאן

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה