כדורגל: הפועל ראשון לציון הודחה מהגביע



המסע המופלא של ראשל"צ הסתיים-הפועל רמת גן היא העולה הראשונה לגמר הגביע לאחר ניצחון 1:2 דרמטי על הפועל ראשון לציון באצטדיון רמת גן.

הפועל רמת גן היא העולה הראשונה לגמר הגביע לאחר ניצחון 1:2 דרמטי על הפועל ראשון לציון באצטדיון רמת גן. האורדונים חוזרים למעמד הגמר לראשונה מאז הניפו את הגביע ב-2003 באחת ההפתעות הגדולות ביותר בתולדות המפעל.

המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה, אבל הדרמה בסיום חיפתה על הכל. ישראל זגורי ניצל רגע של חוסר תשובת לב בהגנת ראשל"צ כדי להתגנב פנימה בדקה ה-91 ולדחוק פנימה אחרי מסירת רוחב של ארתור אטז'אנוב. רגע שיא לקשר הצעיר (23) בקריירה.

הקבוצה של אייל לחמן, שקיבל אישור לעמוד מאחורי הקווים מבית המשפט המחוזי שעות ספורות לפני המשחק, פתחה את המשחק בלחץ על השער של איתי ארקין, אבל לא הצליחה לסכן את השוער שראה את רן יצחק כובש בנגיחה בדקה ה-10 ומעלה את קבוצתו ליתרון מוקדם.

לאחר עונה רעה, חניכיו של אלי כהן ירצו להתקרב להישג מלפני עשור ב-18:00. בן עמי: "בגביע קורים דברים מופלאים". לחמן: "התרגשות גדולה"

ככל שנקפו הדקות, בראשל"צ חיפשו את ההארכה ואיפשרו לקבוצה של אלי כהן לתקוף בחמת זעם את שערם ובסופו של דבר זה גם עלה להם בהפסד כואב ובפספוס הזדמנות להגיע לגמר. ר"ג תחזור לשם, בדרך, אולי, לזכייה נוספת.

קרדיט: מערכת one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה