מכבי הביסה את הפועל בדרבי של ראשון לציון



החבורה של אולג בוטנקו רשמה ניצחון שני השבוע,26:32 על היריבה המושבעת באדום, הפעם שפשוט לא הגיעה למשחק. עמית סטלמן הצטיין, עידן מימון קיבל כרטיס אדום לאחר שהורחק ל-6 דקות

אם זה מה שמחכה לנו לקראת סדרות הפלייאוף ואולי הגמר, אולי כדאי שכבר נתחיל לארוז את הפקלאות, נעניק את התואר למכבי ראשל"צ, ונסגור את העונה הזאת כמה שיותר מהר.

מי האמין בתחילת העונה שהקבוצה הצהובה מראשל"צ תיכנס לאטרף כל כך אדיר, למרות המאמן החדש וההתחזקות המרשימה של האדומים מהצד השני של הכביש. אבל בינתיים העובדות מדברות בעד עצמן. 13 ניצחונות, מאזן מושלם, גביע כבר ביד והכי חשוב - ניצחון כפול על הפועל העונה.

26:32 ובאמת שאם הצהובים לא היו מורידים הילוך בסיום, זה היה נגמר אפילו יותר גרוע עבור האדומים. סער פרנקל בא בטענות קשות לשיפוט, אבל נדמה כי הוא חייב לעזוב אותם בצד, כי למרות כמה טעויות, הם לא היו הסיפור. הפועל הוכיחה שהיא יכולה לשחק כדוריד שווה ערך למכבי, כמו בתחילת המשחק, אז השאירה את החבורה של אולג בוטנקו במשך 6:30 דקות! ללא שער.

זה היה משחק שהראה בדיוק באיזו תקופה שתי הקבוצות האלו נמצאות. מכבי אמנם נמנמה בדקות הראשונות ונתנה לאדומים לפתוח טוב, כשבתוך כדי היא מאבדת את חן בירנבוים, שסובל מתת פריקה בכתף וכמעט ולא שיחק. בירנבוים מצטרף לעופר לוזון, שנפצע במהלך השבוע וייעדר בחודש וחצי הקרובים.

יו"ר הצהובים, יוסי גבע, שהחלים מניתוח ולא הגיע לגמר הגביע, נכח הפעם ביציע וראה את הקבוצה שלו שוטפת את היריבה האומללה, שנראתה כמעט חסרת כיוון. בוטוליה, מימון, סמולר, טל. אף אחד פשוט לא הצליח לשמור על איכות לאורך כל המשחק, והספסל העמוק והאיכותי של הצהובים בעצם עשה את ההבדל במהלך המשחק.

מי שבוודאי יזכור לחיוב את המשחק הזה הוא עמית סטלמן, שסיים ככובש המצטיין (7 שערים) ולידו פיליפ מריאן הבלתי נגמר, שגם אריאל רוזנטל, יואב נאמן וסטראט נותנים את הטון ולא נתנו להפועל להתקרב או להגיע למצבים קשים.

מי שדווקא איכזב יותר מכולם היה עידן מימון, שאיבד את קור הרוח שלו. לקראת סיום המשחק, התעצבן הסמל האדום על השופטים, הטיח כדור בקיר וקיבל 4 דקות הרחקה, לא עצר בזה וגם קיבל כרטיס אדום.

מאמן הצהובים, אולג בוטנקו אמר בסיום: "לא חשבתי שזה ייגמר ככה, ידעתי שיהיה משחק קשה וחזק עם הרבה מאבקי כוח. ידענו שאנחנו נצטרך להתמודד עם קבוצה עצבנית ואגרסיבית והצלחנו להתמודד בכבוד ועוד להפוך את המשחק. זה משחק טוב.

"סוד הקסם של הנצחונות זה שילוב של רצון ויכולת. יש פה מרקם קבוצתי טוב, השחקנים פה הם כמו אחים. כשהכל מתחבר, אז יוצאים משחקים מהסוג הזה. בירנבוים נפצע, לוזון בחוץ. הצעירים טובים, זה הדור הבא שלנו, אם הם יהיו טובים, הם יקבלו דקות. זה טוב לנו. אנחנו נצטרך לחלק את הדקות.

מאמן הפועל ראשל"צ, סער פרנקל אמר בסיום: "זה לא שבוע נעים, צריך לאסוף את השברים ולהתכונן לפלייאוף, אנחנו נתקן את מה שצריך. אין אחידות בשיפוט, אפשר היה לראות מה שהיה במהלך המשחק".

כבשו למכבי ראשל"צ: עמית סטלמן ופיליפ מריאן 7 כ"א, פולאקוביץ', רוזנטל, עומר גרא, גל אברהם 3 כ"א, יואב נאמן 2, נדב רובין, דור גבע, עמיר אהרון, אמיר לנגליב.

כבשו להפועל ראשל"צ: בוטוליה 8, יובל גררה וערן צרפתי, אבישי סמולר 3 כ"א, דן מירקוס ועוז חממי 2 כ"א, סשה צ'ודונובסקי, יותם טל, טל הרשקוביץ, שי הרשקוביץ ועידן מימון 1 כ"א.

שפטו: יורם פרץ ושלמה כהן.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה