הפועל ראשון לציון תעמוד לדין בחשד לעבירות כספים



הפועל ראשון לציון העפילה אתמול לחצי גמר גביע המדינה, אבל היום (רביעי) מתברר כי על השמחה מעיב חשד לעבירות בענייני כספים, שיתבררו בימים הקרובים.

בבקרת התקציבים חושדים כי במועדון ניסו להטעות כשהגישו אישור של רואה חשבון, לפיו שולמו משכורות השחקנים עד חודש דצמבר, זאת כדי שההתאחדות לא תמנע ממנה להעביר שחקנים בחודש ינואר. על פי החשד, משכורות השחקנים שולמו בצ'ק דחוי והחובות לא כוסו לפני שנפתח מועד ההעברות. ראשון לציון העבירה במהלך מועד ההעברות ארבעה שחקנים לשורותיה, בהם השוער יוסי שקל והקשר ברוך דגו.

הנהלת ראשון לציון כבר קיבלה הודעה לפיה נציגות מטעמה תוזמן לדיון בעקבות החשד לעבירות, ושם מתכוונים למסור את גרסתם לאירועים. אם יתברר שראשון לציון לא פעלה בתום לב, היא צפויה לעונש כבד מבית הדין.

"מדובר בסערה בכוס מים. נכון להיום אנחנו לא חייבים לאף שחקן שקל, לא נובמבר, דצמבר או ינואר. נתנו לשחקנים צ'קים שלא הופקדו. ברגע שקיבלנו תקציבים מהעירייה, העברנו להם את כל הכסף. אם חייבים לשחקן או שניים, זה 1,000 או 2,000 שקל. כדאי שבבקרה יבדקו היטב את הנתונים, אנחנו לא חייבים לאף שחקן כספים".

"היו לנו בעיות תזרימיות, זה נכון", אישר הבעלים של הקבוצה רביב ספיר. "קרה שאיחרנו בחודש, אבל אנשים ניסו לעשות אקט מכוער. בהפועל ראשון לציון אף שחקן לא באמת מוטרד מבעיות כספים, למרות שאני מודה שהיה עיכוב. אני מציע להתמקד בהצלחות של הפועל ראשון לציון, ולא בבעיות התזרימיות שלה, שכבר אינן קיימות".

קרדיט: איציק יצחקי, מערכת וואלה! ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה