סנסציה בגביע המדינה-עירוני ראשל"צ הדיחה את הפועל ת"א



הכתומים רקדו את ה"הארלם שייק" בחדר ההלבשה. לחמן: "יש לנו קבוצה מדהימה". המאמן, שהורחק, ביקר את השופטים: "נמאס מהטיפוסים היהירים האלה". דניאל מכלוף, גיבור המשחק: "היה לי רצון ואטרף לנצח את הפועל"

עונה בינונית עוברת על הפועל ראשל"צ בליגה הלאומית, אבל בכל הנוגע למפעלי הגביע, הכתומים חיים בחלום. שחקניו של אייל לחמן, שכבר זכו בגביע הטוטו של הליגה השניה, רשמו הישג אדיר כשהעפילו לחצי גמר גביע המדינה עם ניצחון 0:1 סנסציוני על הפועל תל אביב ברבע הגמר.

סיפוואן זועבי כבש את שער הניצחון בדקה ה-40 במשחק בו הנציגה ממהמקום השישי בליגה הלאומית הייתה טובה יותר ממחזיקת הגביע בשלוש השנים האחרונות. אייל לחמן, שכבר זכה בגביע עם בני סכנין, כבר יכול לחלום על זכייה נוספת. אחרי שריקת הסיום שחקניו חגגו ושרו שירים בחדר ההלבשה וסיפקו גם ביצוע לריקוד ה"הארלם שייק" שמשגע את העולם.

"אני לא בוכה, אבל מתרגש מאוד, זה מרגש לא פחות מהפעם שהגענו לגמר עם עירוני ראשל"צ ב-1996 או לגמר עם בני סכנין", אמר מאמן הפועל ראשל"צ, אייל לחמן אחרי ההעפלה לחצי הגמר. "יש לנו קבוצה גדולה שמוכיחה שכדורגל זה לא רק רכות וכשרון".

"יש לנו צוות מקצועי נדיר שמביא את הקבוצה לכל משחק במצב הכי טוב. לא הרבה מאמנים מרגישים שיש להם בידיים קבוצה גדולה", אמר לחמן, שהתייחס גם להחלטתו וביקר בחריפות את השופטים: "לא אמרתי כלום, נמאס כבר מהשופטים, מכל הטיפוסים היהירים האלה".

גיבור המשחק היה השוער של ראשל"צ, דניאל מכלוף, שרשם כמה הצלות שהוכיחו שיש לו מקום בקבוצה בליגת העל. "תמיד האמנתי בעצמי ואני מקווה שעם עבודה קשה אגיע רחוק", אמר מכלוף בסיום, "הייתי אוהד שרוף של הפועל תל אביב ובגלל זה היה לי רצון ואטרף לנצח אותם. אני מאמין ביכולת שלנו מול כל קבוצה ואחרי שעברנו את הפועל אין לי ספק שאנחנו יכולים ללכת עד הסוף. זה הרגע הכי גדול בחיים שלי".

קרדיט: שירלי בר דיין | ספורט 5

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה