דרבי ראשל"צי בגמר גביע המדינה בכדוריד



דרבי ראשוני בגמר גביע המדינה בכדוריד. משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדוריד נערכו אתמול (ב'), בסיומם נקבע כי מכבי ראשון לציון והפועל ראשון לציון יתמודדו בקרב על התואר שייערך ב-19 במרץ באולם בגן נחום.

מכבי ראשל"צ פגשה בחצי הגמר את בני הרצליה וגברה עליה 26:31. הפתיחה הייתה צמודה, אבל הצהובים השתלטו לאט לאט על המשחק וכבר ברחו לחמש הפרש (11:16), לפני שהרצליה צימקה ל-16:13 במחצית. הכחולים עוד הצליחו לאזן אחרי ההפסקה, אבל ראשל"צ שוב העבירה הילוך, ומשם הרצליה כבר לא הצליחה לחזור.

כבשו למכבי ראשל"צ: אריאל רוזנטל, חן בירנבאום ומריאן פיליפ 5 כ"א, יואב נאמן ואמיר לנגליב 4 כ"א, עופר לוזון ופאבל פולאקוביץ' 3 כ"א, דור גבע ועמיר אהרון 1 כ"א.

כבשו לבני הרצליה: מאריו יליניץ' 7, מאריו סאריץ' 5, דדי פרץ ומילוש טיצה 4 כ"א, ערן רויטר וערן אברמוביץ 2 כ"א, אלעד קפון ובן אשכנזי 1 כ"א. שפטו: יורם פרץ ושלמה כהן.

הפועל ראשל"צ עבדה קשה יותר וניצחה 26:28 את סביון. האחרונה הפתיעה עם פתיחה מצוינת, וכבר הוליכה בהפרש של שלושה שערים (3:6), אבל הקבוצה של סער פרנקל הצליחה לחזור ולסיים את המחצית ב-13:13. האדומים עלו אחרת למחצית השנייה, פתחו יתרון קטן כבר בראשיתה, וגם ניסיון קאמבק של סביון לא צלח, וראשל"צ הבטיחה מקומה בגמר.

כבשו להפועל ראשל"צ: בוטוליה 10, מימון וחממי 4 כ"א, סמולר 3, מירקוס 2, יותם טל, קרן, גררה, צרפתי וגיא כהן 1 כ"א. לסביון: יעיש 7, אשכנזי 4, וסלינוביץ' ומיארה 3 כ"א, חלפון, רן ויעקב 2 כ"א, בינמוביץ', אוזן וקוויתי 1 כ"א. שפטו: אלדד פלד ויוסף ימיני.

קרדיט: ynet ספורט

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה